poniedziałek, 4 lipca 2011

kilka spraw, zakupy, zdjęcia

Hej hej :)
miałam jechać nad morze na 3 dni.. niestety nie jadę..
cały czas będę z wami :) recenzji mam dla was mnóstwo przygotowanych ;)

póki co nie robię dużego rozdania ;)
będą mniejsze tak jak te przy pudrze bambusowym :)

wysłałam paczki do :
Kleopatre i Chanel

a na wysłanie czekają do :
Karoliny i Marty

do mnie w sumie mają przyjść 4 przesyłki na które czekam z niecierpliwością ;)

ostatnio byłam na zakupach z rodzicami :) są mega przeceny teraz :)
zrealizowałam ulotkę w Yves Rocher ;) nawet udało mi się wyprosić próbkę podkładu w Sephorze :)



a z chłopakiem i jego kolegą byłam nad rzeką :) oni łowili rybki ja robiłam zdjęcia :D

wczoraj byliśmy nad zalewem w Mietkowie ;)
zdjęcia pokażę jutro ;)

Dobranoc :)

9 komentarzy:

  1. świetne zakupy :) Kolor paznokci śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna jest ta pasiasta tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wisiorek jest cudny! Gdzieś go dorwała?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie dali się namówić, bo byś pewnie się świetnie bawiła i odpoczęła...

    OdpowiedzUsuń
  5. A zdjęcia to inspiracje!
    heh;) ciekawe, nawet widzę,że udane zakpy.
    ----
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne masz pazurki. ;)
    Ciekawe zakupy. Ja też ostatnio dorwałam te bony z Ives Rocher. :D

    Będzie mi miło jeśli zajrzysz także na mój blog. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie mam problemów z próbkami z sephory, pracuję w sklepie z drogimi butami tuż obok sephory i po znajomości szykują mi próbki i to tak "od serca", starczają mi nawet na tydzień używania codziennie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolorek na pazurach :)
    A na dodatek spódnica jest boska!

    OdpowiedzUsuń