środa, 20 lipca 2011

Lush - Vanilla in the mist

Hej hej :)

dziś recenzja mydełka Vanilla in the mist z firmy Lush
a na samym końcu będzie też coś dla was ;)

100g na allegro kosztuje 33 zł + przesyłka
ja miałam odcięty kawałek może z 10 g nie wiem ile go było dokładnie
(wygrałam w rozdaniu u dorotie kilka drobiazgów z Lush-a)


z początku wyglądało tak
niewiedzieć czemu podzieliło mi się na dwie części :D
ale to w niczym nie przeszkadza

muszę też wspomnieć że używałam go głównie do twarzy :)




  • zapach ma ładny waniliowy
  • delikatnie się pieni 
  • jest bardzo bardzo wydajne
  • dobrze usuwa makijaż i zanieczyszczenia 
  • skóra jest miękka, dobrze oczyszczona , wygładzona, przyjemna w dotyku
  • nie zauważyłam aby to mydełko zapychało, powodowało zaskórniki, pryszcze itp.
  • rozprowadza się troszkę tępo? jak każde inne mydło

bardzo je polubiłam, mam jeszcze jego małą kosteczkę ;) obecnie testuję inne, których recenzja już wkrótce ;)

tu możecie zobaczyć jak się pieni
a teraz pora na co nieco dla was

mam dla was mini rozdanie w którym do wygrania są dwa kawałeczki które wystarczą na kilka użyć aby spróbować co z czym się je :D

 jedyny warunek to być publicznym obserwatorem bloga !

w komentarzu standardowo napiszcie :
- chce
- nick pod którym mnie obserwujecie
- wasz adres e-mail

mini rozdanie trwa do  25.07 do godz. 10.00 wyniki podam w ten sam dzień wieczorem :)

31 komentarzy:

  1. Jasne, że chcę :)
    Obserwuje Sprawdzanka
    sprawdzanka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem bardzo ciekawa recenzji o Porridge Soap ;) Udziału nie wezmę, bo już za bardzo mnie rozpieszczasz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę ;) s1klaa , linkin_111@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja też :) Nigdy nie miałam bezpośrednio do czynienia z żadnymi mydełkami Lush :)

    Miau Kot (skrobakokotek@gmail.com) :D

    OdpowiedzUsuń
  5. chce
    dadela.ewelina
    ewelina448@vp.pl


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę :D
    Paramore
    pati_17@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę :D
    Sue
    zarazdedne@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę
    FasOla
    ola669@buziaczek.pl

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę:)
    Hopsia
    anka126@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Też je miałam:) Zapach cudowny, moje sie strasznie szybko skończyło, wiec zdziwiłam się że napisałaś że wydajne...ale może mi ktoś w domu podkradał;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm zapach waniliowy...

    Ale będę grzeczna i nie będę brać udziału xD :P

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe no dlatego tak napisałam xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcę. :)
    Agnieszka.
    aga.adamek.12@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu, przypomnij mi adres, ciągle zapominam wysłać niespodzianki dla Ciebie:(

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuje jako karolajjnn


    chcę :d

    karolajjnn14@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcę:)
    Obserwuję jako anitaxelx
    email: somenancy@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. chcę
    blue
    angela077@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. chcę:D
    obserwuje jako justynka889:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chcę :)
    Obserwuję jako Kolorowy Kot
    mail: kolorowykotblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej:)
    Chcę:D
    Obserwuje jako KarolinaK
    mail: kotarba.karolina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. chcę :))
    obserwuję jakos asii

    asiimakeup@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. CHCE! :)
    Obserwuję jako KiziaMizia
    mail: kiziamizia.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. chcę :)
    obserwuję jako Abscysynka
    mail : agnieszka.krajewska01@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się
    Obserwuję jako missy-temptation
    E-mail: essence.of.temptation@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Oczywiście, że chcę! :)

    Obserwuję jako: _Alessandra

    E-mail: details-of-the-beauty@prokonto.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Chcę. Nawet bardzo! :)
    Obserwuję jako Przeklęta Beatrycze.
    Mój mail to: compera@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  27. Chcę!:D
    obojetniejaka
    obojetnie_jaka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. CHCE
    obserwuję jako Kinga
    karen15@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Chcę ;)
    obserwuję jako asq
    e-mail asqblogspot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń