czwartek, 14 lipca 2011

nowa fryzura, zakupy i paznokcie

Hej hej :)

dziś zaszalałam poszłam do fryzjera iii... same zobaczycie :)
jeszcze nigdy nie byłam tak zadowolona !!!
mam dokładnie to co chciałam.. jest idealnie !!!
i w dodatku mam w końcu coś oryginalnego na głowie ;D

zmieniłam też kolor na popielaty blond.. na zdjęciach w tym świetle tego widać nie będzie moje włosy teraz bardziej podchodzą pod platynę .. piękny chłodny jasny blond tak bym to określiła :)





a na tym zdjęciu dobrze widać jaki mam naturalny kolor obecnie
moje paznokcie żółto pomarańczowe a co :D
i zakupy skromne :D
znów stopki
2x białe ( jedne na nogach )
1x niebieskie
1x różowe

to już na tyle ;)
jutro postaram się o jakąś ładną recenzję ;)

16 komentarzy:

  1. Ale ślicznie układają Ci się teraz włosy! Bardzo zazdroszczę takim, jak Ty. Przy moich kręconych żadne innowacje nie wchodzą w grę, bo takich włosów nie można ułożyć. Większą cześć życia noszę tę samą fryzurę - wystopniowane włosy do łopatek z grzywą, którą notabene trzeba codziennie prostować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna fryzurka :) a mani śmieszny, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie idealnie pasuje Ci taka fryzurka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wygladasz w tej fryzurce :) i super pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska fryzurka :)
    ale paznokcie i tak wymiataja :) Niby nic takiego, a wyglada zarabiscie :P
    Kurcze, czemu moje nie maja takiego ksztaltu i dlugosci? :(

    OdpowiedzUsuń
  6. w 10 dni to on raczej dużo nie zrobi, ale jak wcześniej go używałam to naprawde poprawił kondycje pazurków i od tamtej pory ani jeden mi się nie rozdwoił(co było u mnie normalnką) ani nie złamał :) Skończyłam nim kurację już czas temu i odzywki innej nie używałam a efekt się nadal utrzymuje więc polecam i to bardzo :) Zrobie jednak te zdjęcia i jak będzie jednak jakaś różnica widoczna to zamieszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawde warto, a o tym jak się lakier pięknie błyszczy o IT to się sama przekonałaś ;) Więc nie dość że będą Ci się pazurki kurowały to dodatkowo mani będzie cudnie wyglądał :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi sie twoja fryzurka.

    Ja muszę się jeszcze do rossmana wybrac to jak bedziesz miala gotowa to powiedz to ustalimy jak z kasa i zebysmy mniejwiecej tak samo wyslaly :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna fryzura :) ale co najbardziej mi się podoba: kolor włosów! Właśnie myślałam nad takim odcieniem, tyle, że wizja zniszczonych włosów przez rozjaśnianie , mnie przeraża :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz. pazurki też wspaniałe. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna fryzura! pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietna fryzurka na lato ! ;)


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne cięcie :) i kolorek :)

    OdpowiedzUsuń