poniedziałek, 11 lipca 2011

NOWOŚĆ Maybelline - Colorsensational The Shine

Hej :)

dziś mam dla was recenzję pomadek które są nowością na rynku !
firma Maybelline przedstawia Colorsensational The Shine - nowy wymiar połysku


Na początku jednak chciałam podziękować firmie Maybelline za przesłanie mi tych pomadek do recenzji i poinformować was że w żaden sposób nie wpłynie to na moją ocenę piszę to co myślę !

w następnym poście zrobię dla was rozdanie gdzie będzie można wygrać 5 pomadek !!!
będziecie same na sobie mogły sprawdzić jakie one są i czy podzielacie moje zdanie  na ich temat
może znajdziecie więcej ich cech pozytywnych bądź negatywnych których ja nie zauważyłam ?

bądźcie czujni :) !!!

najpierw zdjęcia a później opis co i jak ;)



moje usta niczym nie pomalowane!!!


kolor 103 iridescent rose diamonds
kolor 143 pink fizz
kolor 602 beige rose
kolor 280 purple glam

Teraz co sądzę o tych pomadkach :)

  • cena : bardzo przystępna ok. 22 zł, jestem w stanie tyle wydać na pomadkę ale więcej jak 30 zł już na pewno nie ;)
  • kolory : wiele pięknych kolorów ( dokładniej 14 ) także każdy coś dla siebie znajdzie, są dobrze na pigmentowane i nie są jakieś takie fest sztuczne.. ładnie dopasowują się do naszego koloru ust podkreślając go , kolory są tak dobrane że pasują i blondynkom i brunetkom
  • zapach : przepiękny owocowy, aż ma się ochotę ją zjeść 
  • pojemność : nigdzie nie znalazłam na oko tak koło 5-6 gram ma
  • smak : dość chemiczny przynajmniej jej nie zjadam i dłużej mam ją na ustach
  • trwałość : bardzo dobra jak dla mnie .. spokojnie 2-3 godzinki wytrzymuje na ustach , mi w zupełności to wystarcza nie jestem w tej kwestii zbyt wymagająca
  • konsystencja : są miękkie dzięki czemu łatwo się rozprowadzają  
  • krycie : jak dla mnie bardzo dobre przy czym nie wygląda to sztucznie, mój kolor ust w przypadku jasnych odcieni w ogóle nie przebija :)
  • działanie : nie zauważyłam żeby jakoś szczególnie nawilżały moje usta ale z pewnością też ich nie wysuszyły więc nie robią nic złego 
  • efekt : dla mnie to takie 2 w 1 pomadka i od razu błyszczyk, bardzo fajny subtelny blask nie jakiś nachalny i nie takie typowe lustro.. pomadki mają w sobie malutkie drobinki i dzięki bogu nie roznoszą się one po całej twarzy tylko trzymają się naszych ust ! drobinki nie są też jakimś brokatem co to to nie.. efekt dla mnie fantastyczny
  • opakowanie : ładne i zgrabne, świetnie się mieni, łatwo się otwiera i jest solidne.. co jak co ale pomadka w torbie nie otworzyła mi się ani razu ! wygląd z pewnością bardzo nowoczesny

Podsumowując dla mnie te pomadki są idealne jeśli chodzi o połączenie 2 w 1 oczywiście lubię też pomadki które są matowe bez drobinek ale to właśnie takie zastępują mi błyszczyki za którymi średnio przepadam bo przyklejają mi się do ust włosy..  Jaśniejsze kolory wybieram na dzień a ciemniejszych używam wieczorem :) smak mógłby być lepszy i dla mnie to jedyny mały minus w tych pomadkach :)
co do reszty zarzutów nie mam ;)

22 komentarze:

  1. 143 i 208 są przepiękne! Jakbyś chciała się kiedyś na nie wymienić to wiesz, gdzie mnie szukać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolory, a Ty masz piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne kolorki gdybym miałabym powiedzieć która jest naj nie wiedziałabym która

    OdpowiedzUsuń
  4. Na takich ustach jak twoje kazdy kolor bedzie pieknie wyglądał:) Pierszy jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne ma kolory :) ja wygrałam jedną w grze na maybellinetrends, ciekawe jaki kolor mi się trafi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądają, jak błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 103, 143 i 280 strasznie mi się podobają! I Kleo ma racje, masz piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo chetnie się z Toba wymienie ;)

    jak bedziesz chciala i miala chwilke, to zrob zdjecia tych Twoich cudeniek ktorymi chcialabys sie wymienic i wyslij mi na meila: ewelina448@vp.pl

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. a kolorek 103 jest przepieeeekny ;)


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 230 purple glam, muszę ją mieć! :)
    Bardzo podoba mi się Twój blog, obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i nie 230 tylko 280, no przecież! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 602,280 bardzo mi się podobają aż zazdroszczę takiej współpracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne usteczka:) pierwsza pomadka ślicznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  14. O ile to nie problem to poprosze o foto lakieru:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kolorki :) Zawsze mam problem z jasnymi pomadkami, bo moje usta są dosyć ciemne. Zaciekawiłaś mnie tymi pomadkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba nie wiedziałabym którą wybrać :) wszystkie są cudowne! A Ty masz bardzo ładne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 103 jest piękna! I muszę przyznać, że masz całuśne usta :D.

    OdpowiedzUsuń
  18. kolorki przepiękne i masz bardzo ładne usteczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolorki faktycznie są prześliczne. ja używam tylko pomadek, bo nienawidzę błyszczyków. nie wiem czemu, ale jakoś po prostu mi nie pasują na ustach...

    zapraszam do mnie. :D

    p.s. masz śliczne usta. :)

    OdpowiedzUsuń