wtorek, 12 lipca 2011

paznokciowo

Hej hej :)

dziś pokażę wam co ostatnio gościło na moich paznokciach oraz jaki mani zrobiłam przyjaciółce :)

średnio mi wyszło.. wizja była inna jeszcze muszę pokombinować coś z tymi przejściami kolorów




frenczyk też się nosiło
obecne ( 3 warstwy lakieru na zdjęciu ) .. jutro i tak inaczej je pomaluje ;D
paznokcie przyjaciółki z użyciem naklejek z Sephory ( w tym tyg. ich recenzja będzie )

i moje stopy :) kwiatki aż do wczoraj były na moich stopach.. wytrzymały ponad 2 tyg. paznokcie malowałam ostatnio 26 czerwca :)

a obecnie mam takie
to tyle na dziś :)
Miłej nocki !

18 komentarzy:

  1. co do cieniowania spróbuj metoda gabeczkowa o ktorej pisalam. poszczegulne kolory nie moga wyschnac bo sie nie polacza

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne dłonie z naklejkami :P

    OdpowiedzUsuń
  3. to moze dobierz bardziej zblizone koloryt albo wiecej kolorow przrjsciowych

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze,marzy mi się french...ale sama nie mam cierpliwości go sobie zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorowe pasiaki bardzo mi się podobają :). Super french. Teraźniejsze pazurki mi się nie podobają - tzb lakier. A pazurki koleżanki świetne :) jestem ciekawa recencji

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie podobają mi się te karminowe pazurki Lovely! Czekam na recenzję naklejek, bo prezentują się bardzo ładnie :) a, no i super staranny french :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki masz lakier na ostatnim zdjęciu? Świetnie wygląda taki mani z naklejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Frenczyk i kwiatowy mani najlepszy :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za takimi naklejkami ale wyglądają świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę nie musisz nic zmieniać w pierwszym zdjęciu paznokci - tak jest idealnie! Myślę, że łagodniejsze przejścia między kolorami zepsułyby cały efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne te paznokcie przyjaciółki wyszły. te twoje także. :)

    zapraszam do mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O dziekuje za swatch lakierku:* Fajny jest, podoba mi sie. Zahacze dziś o Rossmanna, moze bedzie:)

    A te naklejki z Sephory - cuuuuuuudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja pozostaję fanką jednokolorowych paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to zbieg okoliczności - ja także mam takie pazury u stóp :P

    A i te naklejki są naprawdę świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne pazurki, nawet tak wisiałam w sephorze nad tymi pazurami ale nie zdecydowałam czy je ostatecznie chcę. Niby piszą na opakowaniu że 14 dni itepe, z drugiej strony na lakierach też, a w moim przypadku te obietnice są guzik warte :P

    OdpowiedzUsuń