niedziela, 24 lipca 2011

Paznokciowo

Hej hej :D

dziś znów o moich paznokciach ale tak króciutko :D było to całkiem oczywiste dla moich domowników i bliskich że bez malowania paznokci długo nie wytrzymam no i w mej kuracji i postanowieniu utrzymania jej przez tydzień wytrzymałam 3 dni :D
dziś pomalowałam paznokcie jak mój luby oglądał F1 :D

oczywiście żeby nie było odżywki użyłam ale tej drugiej ;p
i w tyg. jestem umówiona z kol. na paznokcie żelowe.. oj.. długo długo nie miałam.. odkąd sama przestałam robić a to już kilka miesięcy będzie ;) myślę że po żelach wrócę do tej kuracji :D a póki co wole mieć sztuczne niż swoje takie marne ;D



rano pokażę wam jaką kreskę dziś miałam na oku :) tym razem klasyczna :)

Dobrej nocy !

12 komentarzy:

  1. Ładne paznokcie, co chcesz :)
    A żeli też już dawno nie miałam, a tak coś mnie korci właśnie ostatnio :C

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się podobają Twoje paznokcie. Mimo, że są krótkie, mają bardzo ładny kształt. Ja bym zostawiła naturalne i dbała, a sztuczne sobie odpuściła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie ładne :) i kolor bardzo mi się podoba :) dla mnie sztuczne zbyt niszczą pazurki, nie lubię ich :P

    OdpowiedzUsuń
  4. To Ty Kochana nie widziałaś moich paznokci...Twoje są prześliczne - króciutkie, mają ładny kształt i są zadbane :) Ja bym odpuściła sobie sztuczne i zadbała o naturalne,naprawdę mi się bardzo podobają :) Przy moich to wręcz arcydzieło ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ciekawy kolorek :))
    zapraszam do siebie :)
    Pomóż mi zacząć.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tam ładne masz pazurki! Miałam raz żelowe paznokcie, ale wydaje mi się, że mi dość zniszczyły płytkę i chyba bym drugi raz nie ryzykowała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten kolorek.


    one-chance-for-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne masz paznokcie a i kolorek śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor :)
    Dziękuję Ci za kontakt - miałam problemy z blogiem :/
    Czekam na paczkę kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne paznockie. bardzo masz ich kształt. ;)

    OdpowiedzUsuń