niedziela, 10 lipca 2011

Recenzja porównawcza suchych szamponów

Hej hej :)
i kolejny dzień zleciał :)

już pewnie wiecie że suche szampony kocham i używam bardzo bardzo często, można to zauważyć po tym że od dłuższego czasu pojawiają się w projekcie denko :)
mam włosy cienkie do tego przetłuszczające się więc gdy wieczorem chcę gdzieś wyjść ( mam na myśli imprezę ) a moja grzywka nie wygląda zbyt korzystnie nie muszę myć głowy tylko psikam i jest ok

dziś mam dla was porównanie dwóch szamponów :)
szamponu Swiss O'Par zużyłam już kilka op. a szampon Beauty Formulas miałam pierwszy raz ( kupiłam go ponieważ wiedziałam że w najbliżyszm czasie Rossmanna nie odwiedzę a tylko ten był u mnie dostępny )

najpierw kilka zdjęć a później opis :)



Swiss O'Par ( niebieski )
  • cena : w promocji ponad 13 zł bez promocji koło 18-20 zł
  • zapach : cytrusowy ( mi bardzo się on podoba )
  • wydajność : jest przyzwoita zależy ile się używa 
  • pojemność : 200ml
  • opakowanie : praktyczne , rozpyla bez problemowo produkt
  • działanie : dobrze odświeża włosy, nie trzeba wiele razy nim psikać, efekt utrzymuje się długo ( dobrych kilka godzin ) włosy mają większą objętość .. jedynym jego minusem jest to że może bielić włosy , ja jako blondynka nie mam z tym problemu jednak u osoby z ciemniejszymi włosami wygląda to już bardzo nieestetycznie
Beauty Formulas ( zielony )
  • cena : podobnie jak w przypadku tego z Swiss O'Par
  • zapach : bardziej kwiatowy ( średnio mi się on podoba wolę cytrusowe zapachy od kwiatowych, co kto lubi więc zapach minusem nie jest )
  • wydajność : słabe działanie więc i wydajność słaba
  • pojemność : 150ml
  • opakowanie : praktyczne, rozpyla bez problemowo produkt
  • działanie : nie zauważyłam bielenia natomiast efekt utrzymuje się bardzo krótko ( może z 2 godziny ) trzeba go o wiele więcej rozpylić aby coś uzyskać, słabo odświeża włosy i praktycznie w ogóle nie nadaje im objętości
Podsumowując o wiele bardziej wolę szampon firmy Swiss O'Par dla mnie ma lepsze działanie a o to właśnie chodzi mi najbardziej, ten z Beauty Formulas kupiłam bo nie miałam praktycznie wyjścia myślałam że będzie lepszy niestety na moich włosach się nie sprawdził, pewnie kupiłabym go jeszcze nie raz jeśli nie miałabym dostępu do tego z Swiss O'Par. Z braku laku już i ten zawsze coś trochę pomoże.. Jeśli będę mieć możliwość przetestuję też suche szampony z innych firm ;)

To już wszystko na dziś ;)
miłej nocki życzę ;)

12 komentarzy:

  1. Też mam recenzje tego niebieskiego szamponu suchego na moim blogu. Ja mam brązowe włosy, więc z tego powodu jestem z niego niezadowolona, bo tak jak juz napisalas - bieli wlosy... Dla osob z cienymi wlosami polecam ten puder ze Schwarzkopf got2be - super sprawa, dziala na podobnej zasadzie jak szampon suchy, nie bieli wlosow, unosi je, wysusza ze tak powiem (efekt tlustych wlosow tez przy nim znik) no tyle tylko ze jest drozszy od suchych szamponbow, ale warto! Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, nigdy nie używałam suchych szamponów. Myślisz, że to dobra opcja na odświeżenie włosów w czasie długiej podróży?

    OdpowiedzUsuń
  3. Suche szampony odkryłam niedawno i to jest świetny patent ale faktycznie nie każdy jest dobry, bo bieli ciemne włosy itd. Obecne używam suchego szamponu Schwarzkopf i nie jestem zachwycona ale będę szukać dalej:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, w takim razie chyba kupię przed wyjazdem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę musiała się skusić na ten niebieski, ale póki co testowanie got2b, będziesz robiła jego recenzje?

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze żadnego nie testowałam, ale chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam do tej pory styczność tylko z Oriflame'owym produktem tego typu i ratuje mnie on w awaryjnych sytuacjach :) Recenzja niebieskiego brzmi fajnie, ale niestety mam ciemne wlosy, więc odpada... Słyszałam natomiast dobre opinie o szamponach Batiste.

    OdpowiedzUsuń
  8. to muszę ten niebieski wypróbować, bo ten zielony miałam - był ok ale jeszcze nie szał :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę musiała wypróbowac w końcu ten suchy szampon:) Ale bardziej kusi niebieski

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nigdy zadnego suchego szamponu, ale nie wiem czemu jakos mnie one nie przekonuja

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę się w suchy szampon zaopatrzyć. fajna rzecz. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo ciekawie ciekawie. Będę musiała wypróbować któryś z nich, na pewno się przydadzą :)
    Pozdrowienia
    Aki

    OdpowiedzUsuń