czwartek, 21 lipca 2011

Różowa kreska mą inspiracją :)

Hej hej :)
dziś mój makijaż :) 
wczoraj tak spodobała mi się różowa kreska u Marty, że postanowiłam też coś podobnego sobie zrobić ;)
tu możecie zobaczyć moją inspirację : KLIK

moja kreska bardziej wchodzi w czerwień / pomarańcz róż też gdzieniegdzie widać aczkolwiek słabo..






byłam też dziś na spontanicznych zakupach w galerii ponieważ R. potrzebował jeszcze 1 głośnik do kina domowego które kupił wczoraj :) ja kupiłam sobie 2 odżywki do pazurków :) i oczywiście byliśmy na jedzonku w moim ukochanym KFC :D o odżywkach napiszę osobny post jak ich troszkę poużywam :)

czego użyłam w makijażu

twarz
podkład : Clinique Anti-Blemish Solutions
puder : Maybelline Dream Mat Powder

oczy
tusz : Maybelline Define-a Lash
baza pod cienie : Hean Stay On
cienie INGLOT : na całą górną powiekę 353 MATTE
                          na 3/4 dolnej powieki 134 AMC SHINE
kreska : woda z kranu + paradise rose sky mica z Coastal Scents

usta chociaż nie ma na zdjęciach standardowo pomadka Maybelline - 602 beige rose

16 komentarzy:

  1. Bardzo mi miło że była Twą inspiracją :D
    Ciągle chodzi mi po głowie ten cień 353...
    A jakie odzywki kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. to eyeliner czy jakiś cień?;D
    podoba mi się;D
    zapraszam do mnie;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem że taki jest, idealny do właśnie kolorowych kresek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, woda z kranu mnie rozwaliła :D
    Fajna kreseczka, ja też zazwyczaj robię takie dośc zachowawcze, a chciałabym je odważniej wyciągać :) jestem w posiadaniu kilku mik z CS, ale jeszcze ich nie testowałam w roli eyelinerów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie, niby nic a jak ożywia buzię. Bardzo mi się podobają takie proste, klasyczne makijaże w których tylko jeden element jest wyrazisty. Woda z kranu... hahahaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie to wygląda. Bardzo naturalnie. :)


    one-chance-for-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie! :) lubię taki minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wygląda taka delikatna kreska:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm tak ładnie delikatnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super :)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba, super wyszło ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam Cię do One Lovely Blog Award. Jeśli jesteś zainteresowana tą zabawą, zapraszam do siebie, tam znajdziesz więcej informacji. Do stóp się kłaniam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor kreski super. jednak mozna bylo ją troche wyciagnac na zewnatrz i pogrubic :)

    zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń