środa, 20 lipca 2011

Sevilla - Nowa Limitowana Edycja Basic

Hej hej :)

wysłałam dziś 2 paczki :

     do Marty ( wygrana w rozdaniu )
     do Eweliny (wymiana )

resztę wyślę pod koniec tego tyg. :)

udałam się dziś do Schleckera i moim oczom ukazała się już dość obskubana nowa limitowana edycja Basic .. byłam pod koniec tamtego tyg. i jeszcze jej nie było..
Ma bardzo fajną nazwę Sevilla :)
sama limitka dość ciekawa szczególnie spodobała mi się kolorystyka i zdjęcie tej pani ale jakoś produktami mnie nie urzekła i sobie nic nie kupiłam :D


co w składzie :
sztuczne rzęsy ( dość fajne wzór klasyczny ale widać że byle jakie nawet za cenę 7,99 )
tusz do rzęs ( każda buteleczka miała grudy gdy wyjmowałam szczoteczkę a szkoda ;/  cena 15,99)
lakiery ( fajne !! chyba najlepsze z całej limitki  cena 3,99 )
błyszczyki ( strasznie gęste i miały w sobie glutki? ;/ cena 6,99)
kredki ( których już nie było kompletnie )
tatuaże na ciało  ( co kto lubi ale dla mnie tandeta..  cena 3,99 )

być może w waszych Schleckerach nie będzie glutków i grudek :)
szkoda też że nie ma cieni w tej limitce i nawet nie wiem jak wyglądają kredki nawet testera nie było..

10 komentarzy:

  1. Jeśli w któreś najbliższej limitce ujrzysz fajne rzęsy to wiedz że chcę :D

    A taką kreskę polecam, faktycznie woda Ci wystarczy ja użyłam Duraline'a bo on od razu jak baza się przy tym zachowuję :) Pochwal się prostownicą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lece jutro do schleckera dzieki za cynk ;p lakier musi byc mój szkoda ze cieni nie ma

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, TAGuję Cię nocną porą:)
    http://obojetniejaka.blogspot.com/2011/07/wyniki-rozdania-tag-one-lovely-blog.html

    Zapraszam serdecznie do zabawy, będzie mi niezmiernie miło, jeżeli napiszesz te 7 rzeczy o sobie:) Jeżeli zrealizowałaś już ten TAG (sprawdzałam i nie znalazłam, ale może mi umknęło) to przepraszam:3

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że u mnie nie ma nigdzie Schleckera... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez zaluje ze nie mam Schleckera!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jak ja żałuję, że u mnie nie ma Basic, już upatrzyłam sobie parę rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Te błyszczyki świetnie wyglądają. Szczególnie te jaśniejsze.Szkoda, że nie ma u mnie Schleckera :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś mnie nie zachęca ta LE.

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie prawie nic juz nie zostalo :) a tatuaze to kicha :D



    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam ostatnio właśnie tą limitkę i zakochałam się w rzęsach ♥

    OdpowiedzUsuń