piątek, 8 lipca 2011

TAG - Jak mieszkają Twoje kosmetyki ?

Hej :)

doszły do mnie dwie paczki :) jutro pokażę co dostałam i co dziś sobie kupiłam :)
oraz wrzucę kilka zdjęć z Karpacza :)

dziś tag, który był już na wielu blogach :)
przyszła i kolej na mnie ;)

Zostałam otagowana przez Kleopatre
a Yasmin bardzo chciała zobaczyć jak mieszkają moje kosmetyki :)
sama zaś otagowałam się u Lady in Purplee  ;D

Zasad pisać nie będę ;) myślę że wszystkim już są dobrze znane ;)
Ja taguję wszystkie dziewczyny, które tego tagu jeszcze nie robiły ;)

Zaczynamy :)
w łazience mam jedynie tyle produktów, żel do mycia mam wspólny z resztą domowników
za to w pokoju jest ich o wiele wiele więcej.. wszystko mieści się na 3 półkach
górna półka po kolei 
sztuczne rzęsy, stare tusze, połamane okulary, kwiatek z liści
moje lakiery do paznokci ( obok są naklejki z Sephory, przyspieszacz wysychania lakieru, zmywacz, oliwka i szklany pilniczek gdzieś tam na dole )
balsamy, błyszczyki, pomadki do ust
 ozdoby do paznokci i jakiś taki mały kremik
pozaczynane produkty w saszetkach
w koszyczku są wszystkie moje cienie do oczu obok nich stoi baza
podkłady, krem tonujący
róże, bronzery
podkłady mineralne, pudry, rozświetlacze
próbki kremów do twarzy
kremy których aktualnie używam
perfumy
próbki perfum i jakieś pierdoły
zalotka, pęsety, tusze, kredki, eyelinery, pędzle
2 puszki a w nich
po lewej maski do włosów a po prawej maski do twarzy

dolna półka
tu mieszkają moje skarby Lush-owe, leży sobie lusterko oraz opakowanie po pomadce
jest też zakryty pojemnik w którym są uzbierane rzeczy na wymianę z Yasmin
i stoją pomadki przeznaczone na rozdanie dla was ;)
 druga dolna półka
do włosów
do ciała
do twarzy
biała perła, krem do rąk, antyperspiranty, waciki, maszynka do golenia, sole do kąpieli
kremy do stóp, odżywka do włosów, małe mleczko i mały żel
To już wszystko :) nic więcej nie posiadam :) według mnie tego jest sporo :) wiem że niektórzy też mają jeszcze większe zbiory :)

13 komentarzy:

  1. KOCHAM Karpacz!
    Spora kolekcja:> Jakoś mi lżej teraz, bo sama mam mniej więcej tyle samo:) Co tam masz z Lucy minerals ciekawego?

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozsądna ilość :) Tzn taka, która da się zużyć :) Fajne te koszyczki okrągłe :) z Ikea?

    OdpowiedzUsuń
  3. Troche tego masz :D Mi Karpacz kojarzy się z dzieciństwem, kiedy jeszcze mama mieszkała w Polsce i często tam jeździliśmy całą rodziną, cudne czasy :)

    Przy okazji: masz tonik z Rivala de Loop czy mi się wydaje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulala kochana szalejesz całkiem sporo tego xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ile skarbów! Wspaniała kolekcja pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę bardzo dużo produktów, których sama używam. ;)
    hehe. masz próbki podkładów w opakowaniach na soczewki? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. umiar jest i masz racje jestem zza:) Ostatnio jak oglądałam te tagi to ilość kosmetyków u niektórych dziewczyn mnie powaliła na kolana

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja lubię takie wpisy, fajnie jest oglądać kolekcje kosmetyków :). Masz tego sporo :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow :) ale kosmetyków, najchętniej bym wszystkie popróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fiu, fiu całkiem spora kolekcja :) Widzę u Ciebie kilka moich skarbów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No wydaje mi się, że z Ikea;) Byłam tam dzisiaj w poszukiwaniu m.in tych koszyczków, ale ich nie było :( Były inne, ale nie za bardzo mi się podobały... za to kupiłam komódkę na kosmetyki:) Mam nadzieję, że się sprawdzi...

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że zrobilas ten tag, bo bardzo bylam ciekawa jak trzymasz kosmetyki:) Spora kolekcja, ile pielegnacji!
    A ile próbek - wow!
    Gdybym mogła najchętniej bym zajrzała do lakierow:D

    OdpowiedzUsuń