środa, 6 lipca 2011

Ulubieńcy miesiąca CZERWIEC

Hej hej :)
ten post miał być rano :) jednak z rana czasu kompletnie nie miałam :) zaspałam w dodatku ;d
cały dzień byłam poza domem ;) i dopiero wróciłam :)

jutro wybieram się do Karpacza niestety tylko na jeden dzień :) jeżdżę tam co roku od małego dziecka.. pierwszy mój obóz też tam był :)  mam sentyment do tego miasta i je uwielbiam :)

nie przedłużając moi ulubieńcy czerwca :)

do twarzy :
Lush - Vanilla in the mist ( mydełko )
Maybelline - Dream Matt Powder
Celia - KOLAGEN+ ŚWIETLIK mleczko do demakijażu
La Roche-Posay - płyn do demakijażu
krem z Sephory


 zapach :
La Rive - Sweet Rose

 do ciała :
Yves Rocher - mleczko kokosowe

to na tyle ;)
napiszę jutro po powrocie czyli pewnie późnym wieczorem :)


Dobranoc ;)

17 komentarzy:

  1. ciekawi mnie ten puder z maybelline, daj znac co z nim:)
    tak wlasnie patrze - jak Ci sie udalo nawiazac z nimi wspolprace? Ja pisalam do nich wczoraj i poki co zadnej odpowiedzi, kompletnie :/ moze pod zlego maila? dlugo czekalas na odpowiedz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @KOSMETASIA sami do mnie napisali z taką propozycją ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mleko kokosowe;)
    Kocham , kocham,a innych kosmetyków z twoich ulubieńców nie uzywałam
    ===
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam mleczko z Delii. :))
    Przy okazji - zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten perfum Sweet rose

    OdpowiedzUsuń
  6. mhm... mleczko kokosowe... pewnie ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaką masz cerę? Jak się sprawuję Maybelline - Dream Matt Powder?

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mam próbkę Vanilla in the Mist, w tym samym rozdaniu chyba wygrałysmy :) Ale jeszcze nie uzywalam,jednak juz wiem że to bedzie nastepne mydelko ktore otworze jak skoncze moje aktualne:)

    Kasiu dziekuje za odsypki:* Doszly wczoraj:) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. mleczko kokosowe <3 uwielbiam!
    http://urodomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. przeczytałam mleczko kokosowe i polecialam zrobic sobie budyń kokosowy xD

    OdpowiedzUsuń
  11. A jak pachnie to mleczko kokosowe? Jak Rafaello? Bo np zapach kokosowy z TBS coś mi nie podpasił a uwielbiam ogólnie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele osób poleca ten puder. I widać u Ciebie też się sprawdza :) Oj to kolejna rzecz, którą trzeba będzie kiedyś zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam kosmetyki La Roche :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajni ulubieńcy. :)
    Lubię to mleczko. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham ten produkt z Yves Roche :)

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie ("giveaway" po prawej stronie bloga, ) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)Poza tym byłoby mi szalenie miło, gdybyś zechciała również mnie obserwować..
    BARDZO mi na tym zależy.

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. otagowalam Cie:) http://kosme-tiki.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszcze wyjazdu ;) uwielbiam i mam sentyment do rejonów Karpacza :)
    bardzo fajni ulubieńcy :) podoba mi się twój blog, będe tutaj zaglądać! pozdr ;*

    OdpowiedzUsuń