wtorek, 5 lipca 2011

Współpraca

Hej hej :)
miał być post o ulubieńcach :) ale będzie o współpracy :)
ulubieńców zrobię jutro rano :)

Nawiązałam współpracę z firmą Maybelline ;)
Bardzo mnie to cieszy ponieważ lubię produkty z tej firmy ;) w swoim zbiorze mam ich sporo :) sporo już też miałam wcześniej :) Szczególnie lubię ich podkłady, tusze i pudry :)
teraz mam okazję spróbować kolejnego ich produktu :)

Dostałam dziś paczuszkę wypełnioną po brzegi ich nowością :)
Pomadkami w przepięknych kolorach !!!
Wszystko było w bardzo ładnej torbie niestety złapał nas deszcz i mi zamokła.. ;(
ale teraz pokażę wam najważniejsze ;)



Po pierwszych testach uważam że są naprawdę dobre oddałam dwie koleżance ma poużywać i powiedzieć mi co o nich sądzi ciekawa jestem czy jej zdanie pokryje się z moim :) powiem wam że te odcienie, które dostałam pasują i do blondynek i do brunetek ;) zobaczymy jakie zdanie sobie o nich wyrobię gdy poużywam ich dłużej :)
Dla was też coś będzie ;) szykujcie się na małe rozdanie, kilka pomadek będzie do wygrania ;)
Zapraszam was też do odwiedzania strony Maybelline ;)

18 komentarzy:

  1. Z przyjemnością też nawiązałabym taką współpracę, ale to chyba jeszcze nie dla mnie. Koniecznie nam napisz jak się sprawdzają te pomadki i może nawet uda mi się coś wygrać. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzje! Te opakowania szminek ślicznie migocą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woooow super paka! Ile szminek!!

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde... Kasiu nawet nie wiesz jak Ci zazdroszcze! Tyle szminek! Szczęściara ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. heh ;P troszkę wyobraźni ;) Cieszę się że sie podoba ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no bardzo ciekawa paka :D opakowania są prześwietne :) zazdroszczę współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej.. zazdroszczę! Chętnie zobaczę te cudne kolorki na Twoich ustach, moze się na coś skuszę

    OdpowiedzUsuń
  8. fotki na ustach mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne opakowania, ciekawa jestem jak zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ah zazdroszczę :)
    Pokaż koniecznie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie pokaż kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o to gratuluje współpracy! a jesli masz ochote organizuje małe rozdanie.. ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń