niedziela, 3 lipca 2011

Wymieńmy się !

Hej ;)
dziś post dotyczący wymianki :)
przeglądałam swoje zbiory i mam kilka rzeczy do oddania :)

wymienić się chcę głównie na jakieś próbki ( w saszetkach bądź słoiczkach tu nie ma różnicy )
podkładów
perfum
kremów
peelingów
balsamów do ciała
szamponów itd.

wszystko prócz lakierów było używane więc jeśli komuś to nie odpowiada niech się nie zgłasza..
proste! zużycie widać na zdjęciach :)

odżywka z Joanny
( 3/4 zostało , nie dało rady uchwycić tego na zdjęciu musicie mi wierzyć na słowo )
lakiery do paznokci - NOWE
pomadka z firmy Stilla ( użyta raz.. kompletnie nie mój kolor )

spray dodający objętości Nivea
woda perfumowana Spirit
odżywcza mgiełka do włosów Kwiat Wiśni

4 komentarze:

  1. napisałam ci już wiadomość na pocztę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. woda perfumowana leci w świat
    a reszta nadal czeka na nowego właściciela ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomadka leci w świat
    a reszta nadal czeka :)

    OdpowiedzUsuń