piątek, 15 lipca 2011

Wyniki rozdania Maybelline !

kto wygrał ?
zaraz się okaże :)

(gdy klikniecie na zdjęcie powiększy się)

kolor nr 103 zdobywa  JARANTI

kolor nr 143 zdobywa KOSODRZEWINA
kolor nr 602 zdobywa TYLKOKASIA
kolor nr 280 zdobywa LADY IN PURPLEE
kolor nr 740 zdobywa KLEOPATRE
dziewczyny gratuluję ;)

pozostałym bardzo dziękuję za udział :*
ci co nie wygrali niech się nie martwią :) na dniach kolejne mini rozdanie ;)

czekam na maile z waszymi adresami :)
 mój e-mail : kaska1216@wp.pl

mam nadzieję że wszystkie wyślecie mi adresy i ponowne losowanie nie będzie musiało się odbywać ;)

15 komentarzy:

  1. Yay! I znów nic :D
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się cieszę! Jeszcze raz dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam blisko:)
    Gratuluję babki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie i znów nic yhh ;)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja :D dzisiaj to mam świetny dzień :D Dzięki Kasiu :*

    OdpowiedzUsuń
  6. O w końcu coś mi się udało :) i to taki ładny kolor :) Dziękuję i gratuluje pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i czekam w takim razie na kolejną szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hihihi przepraszam, mam spóźniony refleks, własnie się dopisałam do rozdania ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooooo znowu mi sie poszczescilo u Ciebie:)!! Brdzo sie ciesze, bo mialam straszna ochote na szminke Mybelline:)

    Juz poslylam Ci adres:*

    OdpowiedzUsuń
  10. a bylam tak bliziutko :D


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń