sobota, 9 lipca 2011

zakupy, paczki i Karpacz

Hej hej :)
dzisiejszy dzień spędziłam dość aktywnie ;)
opalałam się :)
zrobiłam kol. paznokcie z użyciem świetnych naklejek ;) ( jutro wam pokażę )
byłam na rowerku :)
zjadłam mega porcję lodów ;)
i wypasioną kolację ;D

to co kupiłam wczoraj :)
stopki do balerinek ( w pon. idę po jeszcze więcej )
i z kosmetyków malutko dwa drobiazgi bo akurat na przecenie były i jak tu nie kupić ? ;)

dostałam też dwie paczki ( dziewczyny moje do was już też poleciały, mam nadzieję że szybko dojdą )

kilka zdjęć z Karpacza :)




jutro postaram się zrobić porównanie suchych szamponów ;)
w tyg. kolejne mini rozdanie ! ;)
kilka mam nadzieję ciekawych recenzji też się pojawi :)
pokażę też moją obecną kolekcję lakierów ;)

17 komentarzy:

  1. cieszę się, że już doszło :*

    OdpowiedzUsuń
  2. widoki z Karpacza są piękneeee;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ile stópek! :D śliczne widoki :) a miałam do Ciebie napisać prośbe o porównaniu suchych szamponów i widze że już nie musze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. taką tajną informacje mam podać? :D 39 ;)
    może czytasz kto wie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię te stópki do balerinek ;D
    To w Karpaczu jest taki wodospad ? nie wiedziałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo się cieszę że paczuszka tak szybko doszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie skarpetki. :) Te koronkowe są śliczne, ale niestety nie przepuszczają powietrza i stopy się w nich szybko pocą. :<

    www.sonnaille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie byłam w Karpaczu, ale widzę, że chyba warto zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te stopki kocham inaczej mówiąc.W karpaczu też byłam i dosłownie też w tych miejscach co na fotkach pozdrawiam ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez uwielbiam takie skarpeciuszki do balerinek i butow na obcasie :P
    Ja w Karpaczu nigdy nie bylam..ojj! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjątka. :)
    ja jeszcze nigdy w Karpaczu nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. A stopki wyglądają uroczo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie, że pokażę :) Teraz ją maluję, żeby mi pasowała do mebli w pokoju :)

    Fajne te stopki! :) Słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stopki fajne:)

    Ciesze sie, ze pokazesz lakierki:D
    A taki makijaz napewno zrobię:*:)

    OdpowiedzUsuń
  15. o. na suche szampony czekam :)

    OdpowiedzUsuń