sobota, 27 sierpnia 2011

Bell - Fashion Colour Lip Gloss

Hej hej :)

przygotowałam dla was jeszcze jedną recenzję
tym razem błyszczyka z firmy Bell

długo szukałam takiego koloru :)
miał być : pół transparentny , średnio gęsty , różowo pomarańczowy
miał posiadać drobinki ale nienachalny brokat
przeszukałam 3 drogerie w poszukiwaniu tego ideału i w końcu znalazłam !

wiele z was się o niego dopytywało pod postem w którym go pokazałam więc postanowiłam napisać recenzję w sumie po dość krótkim czasie używania ale myślę że na ocenę błyszczyka wystarczy ;)
używam go codziennie odkąd kupiłam :)

najpierw kilka zdjęć a za chwilę co o nim sądzę :)





co o nim sądzę

  • cena przyzwoita zapłaciłam 11 zł
  • konsystencja taka jak szukałam czyli średnio gęsta 
  • pojemność 5,5g
  • aplikator ma bardzo fajny nabiera tyle ile potrzeba produktu :) ta gąbeczka jest wygięta pod ukosem i jest długa .. wygodnie mi się nią maluje.. dociera wszędzie bez problemu nawet w kąciki ust 
  • kolor pomarańczowo różowy widać dokładnie na zdjęciach :)
  • drobinki są delikatne nie jest to brokat  a na ustach praktycznie ich nie widać coś tam w słońcu się delikatnie mieni
  • troszkę się klei ale nie przeszkadza mi to
  • smak .. nie czuje żadnego smaku ani chemii.. no nic 
  • zapach ładny taki słodki 

uwielbiam ten błyszczyk od pierwszego użycia i zobaczenia w sklepie ! jest idealny dla mnie ;) takiego szukałam :) kolor taki jak chciałam i wygląda na ustach bardzo naturalnie i można go uznać za nudziaka :) cena niska troszkę gorzej z dostępnością no ale dla chcącego nic trudnego :) jak się skończy kupię kolejne op. chyba że jakiś inny produkt bardziej podbije moje serce :D

kilka zdjęć na ustach :


Dobrej nocy ! :)

15 komentarzy:

  1. świetny :D może sobie kupię kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny daje efekt, nieprzesadzony, błyszczyk nie spływa z ust... i kto by pomyślał, że błyszczyk za 11zł właściwościami odpowiada tym o wiele droższym :)

    widzę dużo interesujących recenzji kosmetyków, które mnie interesują,
    zaobserwuję Panią :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wygląda na ustach, muszę go poszukać ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny efekt, takie właśnie lubie :) czy jest duży wybór odcieni tych błyszczyków?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie kuszące usta masz Kasiu :D A błyszczyk faktycznie świetny efekt daje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wygląda. :) Naturalnie. :) Ale fakt, że masz też bardzo ponętne usta. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne usta! ;O
    A blyszczyk bardzo fajny. Uwielbiam takie jasne,naturalne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny błyszczyk! taki naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. daje delikatny efekt, ale bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda świetnie, jak trafię to posiądę! będzie do kolekcji...

    OdpowiedzUsuń