czwartek, 18 sierpnia 2011

Bronzer Paese

Hej :)
mam dla was recenzję bronzera Paese a właściwie cieni używanych jak bronzer :D
ale o tym za chwilę :)

zamówiłam sobie troszkę biżu właśnie pochwalę się jak do mnie przyjdzie ;) zamówiłam też podkład mineralny :)  pomalowałam paznokcie ale pokażę jutro wraz z makijażem na imprezę i może strojem :)

Paese obecnie Alkemika a dawniej Euphora miało kiedyś promocję że za ileś tam złotych można wypróbować kilka kosmetyków :) oczywiście się skusiłam .. dostałam wtedy róż , te cienie i eyeliner :)
róż bardzo przypadł mi do gustu ale o nim innym razem .. swoje eyelinery miałam świeżo co otwarte więc ten co dostałam wysłałam dalej w świat a cienie średnio przypadły mi do gustu bo strasznie pyliły i się osypywały więc zaczęłam używać ich jako bronzera i przepadłam.. od tamtej pory używałam praktycznie codziennie ;)

to co z niego zostało ale nadal używam :

ceny nie znam
zapachu brak
wydajność nawet nawet mam go prawie pół roku już
ważność do 2013
kolor piękny połyskujący brąz bez pomarańczy idealny dla jasnej karnacji w lecie
rozświetlenie przepiękne.. na złoto się mieni.. ma w sobie maluśkie drobinki ale nie jakiś nachalny brokat
bardzo ładnie podkreśla opaleniznę
opakowanie solidne
trwałość świetna cały dzień aż do zmycia !
ile go jest w op. nie wiem



a tak prezentuje się na twarzy
( niestety moja skóra ma właśnie gorszy okres więc nie zwracajcie na to uwagi )


Dobrej nocy ! ;)

13 komentarzy:

  1. Nawet ciekawie to wygląda, choć nie przepadam za błyszczącymi drobinkami na kościach policzkowych. Ale takie delikatne wydanie na imprezę... czemu nie!

    Pozdrawiam cieplutko,
    H.

    OdpowiedzUsuń
  2. Daje ladny efekt :) strasznie mi sie podoba ;)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie wyglada ;) tez mam teraz jakies problemy z cera :(:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co mnie dzisiaj obudziło, listonosz z twoja paczuszka :*

    Było kilka takich rzeczy na których widok oczka mi sie powiekszyły. mam nadzieje ze zawartosc mojej ci sie spodoba.

    A powoli mozemy zaczynac myslec o nastepnych xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Na ręce troche mnie przeraża, ale na buzi już bardzo ładnie sie prezentuje ;) Tak w ogóle to po oni znowu zmieniają nazwe? Bez sensu...

    OdpowiedzUsuń
  6. no tak :) a basic ma jakas strone internetowa czy cos

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny efekt - delikatny i taki lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie, trochę za bardzo błyszczący, ale na lato idealny :D

    dodaję do obserwowanych :) i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. A teraz komentarz do notki xD najważniejsze to umiec sobie radzić

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się sprawdza. :) Wygląda na prawdę rewelacyjnie i bardzo naturalnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj znam ten stan, moja tez przechodzi jakas wojne ;D

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wygląda na policzkach!
    Nie przejmuj się, cera często płata nam figle, przejdzie wszystko :)!

    OdpowiedzUsuń