sobota, 27 sierpnia 2011

Catrice - 030 Meet Me At Coral Island

Hej hej :)
dziś chciałam pokazać wam lakier który podbił moje serce odkąd go ujrzałam :)
jest to przepiękny koral.. takiego właśnie szukałam !!
dziękuję Olu :*

przedstawiam  Catrice - 030 Meet Me At Coral Island

nie smuży a do pełnego krycia potrzeba 2 cieniutkich warstw
nie odpryskuje jak narazie ( mam już na paznokciach go 2 dni ) 
ładnie się błyszczy nie trzeba top coat-u
bąbelków też nie widać na paznokciach 
wykończenie kremowe
konsystencja raczej rzadka ale wygodnie się go używa i ma bardzo fajny grubszy pędzelek ( ja takie lubię ) :)






a tu po dodaniu drobinek



18 komentarzy:

  1. Piękny kolorek, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny jest, chętnie bym kupiła ale dość sporo lakierów w podobnych kolorach :) powinnam je zużyć, kurczę piękny koral, oj kusi kusi

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest na prawdę piękny, uwielbiam takie odcienie, są bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten lakier i rzeczywiście jest przepiękny, lubię lakiery Catrice

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie prezentuje się ten kolor na paznokciach. :-)

    Obserwuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolorek i ładny kształt paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolorek :) bardziej podoba mi się na gładko, niż z drobinkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny odcień, ja z Catrice posiadam odcień morelowy i jak do tej pory nie mam zastrzeżeń :) miłego wieczoru życzę! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest mój ukochany lakier z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się ciesze że trafiłam xD

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten lakier i jestem z niego bardzo średnio zadowolona...

    OdpowiedzUsuń