wtorek, 9 sierpnia 2011

kilka informacji

hej :D
post na mega szybko :D i tylko kilka informacji ;)

ściełam włosy dzisiaj
zdjęłam żelowe paznokcie
w czwartek mam pierwszą jazdę L ( póki co plac manewrowy )
kupiłam dziś gazetkę do poczytania
za 15 min porozmawiam przez tel. ze skarbem (nie widzimy już się 2 tyg. bo pojechał do pracy  ;( )

jutro zrobię makijaż  ;) mam ochotę na coś kolorowego po ostatnim makijażu Kleo :D :* a dziś nie miałam czasu na malowanie się wstałam o 9 a na 10 do fryzjera miałam i to na drugim końcu miasta
włoski też pokażę ;) dużo się nie zmieniło są krótsze po prostu ;)
pokaże co mam na paznokciach teraz ;D
oczywiście pojawi się też kolejna notka o Lush-u


Miłego wieczora ! :)

6 komentarzy:

  1. Kasiu cieszę sie, że makijaż się podobał:*:) Ja czekam na twój mejkap:)

    I koniecznie pokazuj nam się z nową fryzurą:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Notka bardzo w biegu. :) Sympatyczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile rzeczy jak na jeden dzień... szał!

    OdpowiedzUsuń