piątek, 12 sierpnia 2011

Lush - Porridge Soap

Hej hej :)
tak jak obiecałam kolejna recenzja z Lush
dziś mydełko o nazwie Porridge


  • zapach ma ładny taka kawa z mleczkiem
  • delikatnie się pieni 
  • jest średnio wydajne
  • ma w sobie drobinki które przy okazji świetnie peelingują twarz , są troszkę ostre trzeba więc uważać jak mocno mydełko dociskamy :)
  • dobrze usuwa makijaż i zanieczyszczenia 
  • skóra jest miękka, dobrze oczyszczona , wygładzona, przyjemna w dotyku
  • nie zauważyłam aby to mydełko zapychało, powodowało zaskórniki, pryszcze itp.
  • rozprowadza się troszkę tępo? jak każde inne mydło .. ja do tego już się przyzwyczaiłam
mydełka używałam tylko do mycia twarzy.. polubiłam je w szczególności za to że nie musiałam robić już dodatkowo peelingu ;) twarz była do tego bardzo porządnie oczyszczona ;) no i ten zapach.. prześliczny jak dla mnie!

już niedługo ostatnia z planowanych narazie recenzji Lush i będzie coś dla was :)

11 komentarzy:

  1. Ono jest raczej twarde w dotyku, czy jak masło? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiałabym spróbować tych mydełek :)_

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach dla mnie ma nieziemski! Odkąd dostałam próbke od Ciebie to non stop ją niuchałam :D A normalnie nie lubie takich ;) W działaniu faktycznie niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mrrru, wygląda jak kawałek czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach musi miec niesamowity :)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A dla mnie pachnie jak skiśnięta śmietana... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Siulka :) nigdy nie czułam skiśniętej śmietany a szkoda wiedziałabym o jakim zapachu mówisz ;D zależy od nosa chyba :D mi pachnie bosko :) to tak samo jak z perfumami jednemu pachną a drugi stwierdzi że śmierdzą jak stare skarpety ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja jakoś przekonania do tych mydełek nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  9. przypomina mi to kawałek ciasteczka. :D

    OdpowiedzUsuń