niedziela, 14 sierpnia 2011

Makijaż - niebieska krecha ;D

No więc pokazuję co dziś zmalowałam ;D
użyłam tych cieni
oba są z Inglota :)
na całą powiekę beż : 353 matte
kreska niebieskim : 369 matte









i jak wam się podoba  ?

mnie ten kolor urzekł myślałam z początku że będę wyglądać kiczowato.. ale po zrobieniu tej kreski go pokochałam :D
wiecie te stereotypy jak to kiedyś cienie były tylko niebieskie i cała powieka w takim kolorze była pomalowana.. w ogóle całe oko na niebiesko i fioletowo mi nie pasuje już kiedyś tak się pomalowałam.. wyglądam jakbym miała podbite i sine..
ale taki akcent w postaci kreski to już coś innego :)

czuję że często będzie gościć na mojej powiece :D

18 komentarzy:

  1. Jakim pędzlem nakładałaś ten niebieski cień? Bardzo podoba mi się ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się tego typu makijaże i często je noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się :) będę się musiała wzbogacić o te 2 cienie przy najbliższej wizycie w inglocie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej zostałaś oTAGowana zupełnie nowym TAGiem "10 Pytań kosmetycznych od Majorki".http://u-majorki.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych-od-majorki.html
    Zachęcam do zrobienia odpowiedzi.Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten niebieski. Rozjaśnia fajnie spojrzenie. :) Orientujesz się może czy jest w regularnej sprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu ta kreska wygląda świetnie! Sama sobie taką muszę zrobić i do tego jakaś różowa szminka by mi pasowała;). Ten cień jest świetny, chyba go kupie, nie sadzilam ze bedzie mial tak ładny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten kolorek, kojarzy mi się z ..dzidziusiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kreska jest super!Nadaję świeżości spojrzeniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie kolor genialnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kreska, ładnie współgra z kolorem tęczówki :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio bardzo polubiłam niebieskie kreski w różnych odcieniach, a też mam niebieskie oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kreska ladna, prosta i iidealnie pasuje do odcienia Twojej teczówki :)

    Zapraszam do siebie,dopiero zaczynam moja przygode z blogowaniem :)

    http://19catgirl92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Poszukam podobnego. Naprawdę fajny efekt daje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakich trzech rzeczy Ci brakuje? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja ostatnio także szaleję z takimi kreskami :D

    OdpowiedzUsuń