poniedziałek, 1 sierpnia 2011

mały zakup i kolejne limitki

Hej ;)

byłam dziś w schleckerze i zauważyłam dwie nowe limitki :)

z Basic
Travel Color

w składzie :
  • lusterko jako przywieszka do telefonu [ 5,99 ]
  • pędzel do pudru składany ( już jeden taki mam więc po co mi kolejny .. poza tym sam się otwierał coś z zabezpieczeniem miały chyba ) [ 7,99 ]
  • puder mozaikowy .. dla mnie nic specjalnego puder wydaje się ciekawy ale jakoś mam ich tyle że się nie skusiłam :) [ 9,99 ]
  • lakiery : matowy już mam a pozostałych kolory mi się nie podobały niestety.. podobne mam w swojej kolekcji więc nic szczególnego w nich nie ma [ 5,99 ]

Fairwind ( nie wiem czy to firma? pierwszy raz z tą nazwą się spotykam )
French Affair

nie przyglądałam im się bliżej jakoś nic mnie nie skusiło..

w składzie :
  • zestaw lakierów do frencha [ 7,99 ]
    pilniczek [ 3,99 ]
  • naklejki do frencha [ 3,99 ]
  • naklejki ozdobne kwiatki [ 3,99 ]
  • preparat do usuwania skórek [ 5,99 ]
  • preparat nabłyszczający [ 5,99 ]
  • preparat wybielający [ 5,99 ]

a kupiłam dziś sobie pędzel kabuki do minerałów za 9,99 :)
zobaczymy co on sobą prezentuje ;)

18 komentarzy:

  1. Ale Ci zazdroszcze tego Basic'a:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki Kasiu:) Pomysł niestety nie jest mój na te pazurki:)

    Dziekuje za propozyjce, co prawda oszczedzam na wakacje...ale sie jeszcze namyśle:D Obejrzałam własnie na necie swatche tych lakierów z limitki Travel, fajne ale takie powtarzalne, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fairwind to firma ;) Nawet mają normalne lakiery (mam jeden) itd. Te same limitki są w Berinie wiec chociaż z tymi firmami nie jesteśmy do tyłu :D

    Daj znac czy dostałaś maila bo znowu coś mam z pocztą, niestety mam teraz limitowego neta :/

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam właśnie ten lakier matujący z tej limitki ;) zadowolona jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. musze zajrzec u sibie czy tez jest ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A u mnie nie ma schlecker niestety:(

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie ;P Kurczę zapomniałam o czarnej kresce ;P!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten pędzel i mi jak najbardziej odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach te limitki, Kasia nie pokazuj nam ich, bo z zazdrości można oszaleć :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. już nie pokazujcie tych limitek bo nie dozbieram na wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fairwind przywieźli znowu do Schleckera? Ojej ! ^^ Może do mojego też. Muszę lecieć, bo ostatnio jak postawili standa z Fairwinda, to się wszystko w dwa dni rozniosło :P :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pędzel jest beznadziejny wg mnie ;___;

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę skoczyc do schleckera obadac nowosci :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego w Krakowie nie ma Schleckera? Dlaczego? Dlaczego, dlaczego? Chętnie bym wszystko pomacała :-/

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że w Krakowie nie ma Schleckera :(

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też jest schlecker a jeszcze nigdy nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam niedaleko do schleckera a bywam rzadko hm dziwne ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie bym usłyszała twoją opinie o tym pędzlu, bo zamierzam kupić i jestem ciekawa opinii.

    OdpowiedzUsuń