poniedziałek, 22 sierpnia 2011

nowa współpraca, zakupy

Hej hej :)
post na szybko :) bo jadę do babci na chwilę zaraz :)
później jakaś recenzja :)

zacznę może od zakupów :)
kupiłam sobie nowe okulary, ponieważ poprzednie mi się połamały


i maseczkę oczyszczającą :)

dostałam też paczkę z próbkami perfum ( wygrana w rozdaniu u HaloGosza )


nawiązałam współpracę z firmą KKCenterHK do testów otrzymałam eyeliner firmy LANDBIS
czekam jeszcze na kilka paczek :) jak przyjdą to pokażę co zamówiłam i co dostałam w wymiankach;)

Miłego dnia :)

12 komentarzy:

  1. ja się załamię, jak moje okulary przeciwsłoneczne się połamią, w żadnych nie czuję się tak dobrze i już 3 lata je noszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobie w Berlinie kupiłam nowe okulary, żeby mieć na zapas dwie pary :D
    Gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję współpracy i udanych zakupów również ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma przegródek ale ja go potrzebuje tylko do szkoly na drobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zakupy :)
    a współprac gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wszystkie swoje okulary gubie :(

    http://vexgirl.blogspot.com/2011/08/rozdanie-bb-cream-nowa-wspopraca.html?showComment=1314032944142#c4304500912973674801

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzje oraz kolejne zdobycze:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy :)

    Odnośnie maseczki to glinki możesz kupić na wieszaczkach w Naturze i Rossmannie, są w saszetkach, najczęściej marki Dermaglin.
    Wiem też, że Ziaja ma zieloną glinkę, ale z dodatkami nawilżającymi.

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo fajne rzeczy, gratuluje wspołpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisz coś o tej maseczce jak tylko przetestujesz. Chętnie się o niej czegoś dowiem, bo chciałam ją ostatnio kupić, ale jednak nie skusiłam się.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak udało Ci się nawiązać współpracę?
    czaję się, ale kompletnie nie wiem jak się za to zabrać :)

    OdpowiedzUsuń