środa, 24 sierpnia 2011

paczki i jeszcze raz paczki :)

Hej hej :)
kolejny post na szybko :D
chcę wam pokazać co dostałam w ciągu 2 dni :)

zamówiłam ostatnio dla siebie i dla przyjaciółki troszkę biżuterii ze sklepu Nefryt
pokażę co wzięłam dla siebie :)


zamówiłam też po raz kolejny minerały

dostałam też dziś paczkę wymiankową od Marty
dziękuję Ci kochana śliczne ! już nie mogę się doczekać pierwszych testów :) wszystko na co tak bardzo czekałam i co chciałam spróbować w końcu mam :) dziękuję jeszcze raz za tusz :) i za Inglota :) to mój pierwszy cień z tej nowej edycji i mam nadzieję że nie ostatni :) lakiery prześliczne ;) eyeliner już spróbowany :D świetny jest i pędzelek też :) a maski niedługo poużywam :) dziękuję ;* ;* ;*
moja paczka niedługo do ciebie poleci :) tylko chwilkę znaleźć muszę ;)



dostałam też bardzo miły liścik :) :*


10 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu ten post pojawił się dopiero teraz w mojej liście czytalniczej jako dopiero dodany a Ty już go o 14 dodałaś?

    Czekam na recenzje, bo jestem bardzo ciekawa Twoich wrażeń ;) Oczywiście makijaż z cieniem z Inglota tez musisz zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też się pojawił, dokładnie ok 13 minut temu.
    paczki, paczki czyli same przyjemności :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak patrzyłam na lakiery z P2 i myślałam który Tobie wybrać to od razu ten zielony rzucił mi się w oczy :D To dobrze, że eyeliner Ci pasuje bo myślałam że kogoś udusze jak szukałam czarnego eyelinera: w 4 sklepach bylo razem jakieś 10-11 sztuk a to był jedyny nietknięty, a szukałam sobie też i nic. Z tego powodu niech Ci dobrze służy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma to jak dobra poczta :D

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne kolczyki :)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są te travel size'y Everyday Minerals - zwłaszcza jak chodzi o róże, których każdy chyba lubi mieć kilka, a ilość, której się używa jest bardzo małą. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kolczyki z 2 zdjęcia są świetne !! :)
    Bardzo jestem ciekawa minerałków :) I jaka boska paczucha wymiankowa ! Czekam z niecierpliwością na recenzję kosmetyków Balei i makijaż z użyciem tych kosmetyków kolorowych :))

    OdpowiedzUsuń
  8. O to szybciutko xD

    Mam nadzieję że bedędziesz zadowolona.
    A wszystko w całości dotarło?


    To powoli można myśleć o nowościach xD

    A ty masz stały dostęp do bell?

    Bo u mnie to jedna rzecz wiesz xD

    OdpowiedzUsuń
  9. To przejrze ich stronke i ci napisze co i jak tak mniejwiecej xD ale to na maila

    OdpowiedzUsuń
  10. dokladnie powolutku powolutku, bedziemy zbierac xD

    OdpowiedzUsuń