środa, 31 sierpnia 2011

paznokcie i makijaż

Hej :)
ostatnio królują u mnie dość mocne kreski na powiekach wykonane żelowym eyelinerem z Essence :) przeważnie wyglądają tak samo :)
postanowiłam w końcu pokazać jak się prezentują na oku zwłaszcza że moja cera ma się ciut lepiej :)
rzęsy wytuszowane nową maskarą Maybelline której recenzja za kilka dni




a to moje paznokcie które obecnie noszę zrobiłam je wczoraj rano ;) użyłam lakieru z firmy p2 - 620 artful
fimo ostatnio staje się coraz modniejsze widziałam już na kilku blogach a ja w swoim zbiorze mam wiele wzorów jeszcze z czasów gdy robiłam żelowe pazurki
ja fimo zostawiłam takie grubsze bo mi nie przeszkadza wręcz lubię jak coś wystaje np. cyrkonie ale możecie je po przyklejeniu spiłować delikatnie pilniczkiem.. nie straci ono koloru kształtu wzoru itp.





niedługo lecę do miasta ;) muszę kupić kilka rzeczy m.in. do szkoły
później postaram się dodać ulubieńców Sierpnia jako że już się kończy :)

12 komentarzy:

  1. Śliczny kolor paznokci i ładna kreska na oku:) Po raz pierwszy nie mam się do czego przyczepić, tylko może ja bym brwi leciutko przyciemniła :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kreska! Kolor paznokci również oszałamiający. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor paznokci bardzo mi się podoba, a makijaż taki zwykły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wyszła Ci kreska, a lakier, no po prostu wiedziałam co wybrać :D Genialnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kreska. ja nie potrafię (jeszcze:P) takiej zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kreska!! Lakier strasznie mi się podoba, w ogóle masz ładne paznokcie, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale piękna kreska! :)) paznokcie też mi się podobają, chcę sobie kupić jakieś kwiatuszki, bo na oglądałam się na blogach zdobień i zazdraszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. masz bardzo ładny kształt paznokci, a lakier i zdobienia są super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pazury pięęękne... wiesz, co pomyślałam, gdy zobaczyłam kolor 'ooo, wygląda jak ten z p2'... patrzę na opis, i p2 :D haha... pewnie go kupię, jak będę następnym razem w Niemczech :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mocno widoczny eyeliner to najnowszy trend jesienny więc świetnie w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna kreseczka, podoba mi się!
    pazurki też fajne, kolorek lakieru bardzo mi się spodobał. a fimo sobie zamówiłam i to w sporym zestawie :) jak mi się nie spodobają to oddam kuzynce - też robi pazurki :)

    OdpowiedzUsuń