czwartek, 4 sierpnia 2011

paznokcie, makijaż, zakupy i paczka

Hej hej :)

troszkę się rzeczy nazbierało do pokazania :)
pomalowałam na nowo paznokcie u stóp bo wygląd był już tragiczny :)
użyłam pierwszy raz tego lakieru i zakochałam się w nim :) już marzy mi się też na łapkach :)

przed
po

przyszła dziś do mnie wymiankowa paczka ;) dostałam zielony korektor ;)
może w końcu nauczę się go używać ? i może dacie mi jakieś rady ? bo kilka zaczerwienień mam..
w biedronce skusiłam się tylko na 2 rzeczy
a teraz pokażę wam jak wyglądał mój dzisiejszy makijaż oczu;)
na twarzy nie miałam nic prócz pudru matującego.. było dziś bardzo ciepło i nie miałam ochoty nakładać kremu tonującego a co dopiero podkładu..
za to na oczach miałam kremowy cień z Essence metal glam  -  01gotta-have



Miłego wieczora ;)

10 komentarzy:

  1. jeju ten makijaż jest cuuudowny!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zielonego nigdy nie potrzebowałam więc nie pomogę. Śliczny pedi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż. Bardzo delikatny, a do tego masz tak piękne rzęsy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor pazurków :) I oczy śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie uroczo wyglądają u Ciebie te wszystkie delikatne kreseczki - zwłaszcza takie z drobinkami ;) ja dziś dorwałam cień w kremie Essence z kolekcji Ballerina Backstage i ma troszke podobny kolor ;) kupiłam ten sam puder do kąpieli w Biedronce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam taki kolorek lakieru :)
    Moja siostra sie bardzo nim zachwyca ;D
    Z biedronki tez skusilam sie na tą maseczke oczyszczającą :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zielonego korektora używa się zawsze POD PODKŁAD na zaczerwienienia i po prostu nakładasz, wklepujesz, żeby wyrównać granicę kolorów no a potem podkład inne korektory (żółty, beżowy) i puder.

    Ładny makijaż;*
    Buziaki;**

    OdpowiedzUsuń
  8. wklepujesz korektor w czerwone miejsce, a nastepnie zakrywasz go podkladem lub korektorem w odcieniu bezowym:)

    OdpowiedzUsuń