wtorek, 2 sierpnia 2011

Projekt DENKO

Hej :)
dziś pokażę wam co zużyłam w lipcu :)

zmywacz Mariza - bubel jakich mało.. wysuszał paznokcie i skórki a ze zmyciem lakieru sobie kompletnie nie radził

zmywacz Laura Conti - to mój ulubiony .. jego recenzja jest tu : KLIK

szampon z Ziaji lawendowy - mimo kilku wad dla mnie bardzo fajny .. pienił się ;) moje włosy troszkę słabiej się przetłuszczały po jego użyciu.. może je z czasem przesuszać delikatnie.. troszkę plącze włosy ale że ja i tak używam dzień w dzień odżywki to tego problemu tak nie odczułam .. zapach ma ładny i cenę korzystną ok. 6zł za 500ml

 antyperspirant Dove - średnio chroni.. ładnie pachnie nie robi białych śladów..

 o płynach zrobię recenzję zbiorczą i je porównam :)

 Balsam do ciała :) dostałam próbkę .. lekka konsystencja szybko się wchłania.. kolor ma żółtawy lekko.. ładnie pachnie.. fajnie nawilża sucha skóra znika jest miękka w dotyku.. dla mnie ma on same plusy !
 mój ulubiony już od dawna.. kryje co ma kryć i jest tani :)
 ten płyn też będzie w recenzji zbiorczej :)

 recenzja maski też już niedługo :) mam już przygotowaną :)

 sól do kąpieli jak sól.. fajnie zmiękczała skórę ;) ładnie pachniała :)

maska dawała fajny efekt niestety na krótko.. aczkolwiek do takiego zabiegu domowego spa dla naszych nóg nadaje się bardzo fajnie ;)
 podkład La Roche-Posay obecnie testuję jeszcze ( dostałam inny kolor ) i jego recenzja już niedługo

baza mnie zapchała.. miałam po niej pełno takich bolących podskórnych pryszczy ;/ a wygładzenie było marne podkład mi się na niej zrolował..

kremy fajne .. krzywdy mi nie zrobiły nic więcej powiedzieć nie mogę bo za krótko ich używałam :)

maski też bardzo fajne ładnie oczyszczały moją buzię ;)

to na tyle ;) ja zmykam do miasta na zakupy a wam życzę miłego dnia !

8 komentarzy:

  1. Czekam na recenzje maski z Biovaxu, bo ostatnio słyszałam że jest bardzo kiepska i aż nie chciało mi się wierzyć...

    OdpowiedzUsuń
  2. http://halloyellow.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html zostałaś oTAGowana! Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie to konczenie idzie strasznie wolno ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię zapach tego dezodorantu Dove, choć osobiście wolę go w spray'u. A co możesz powiedzieć na temat tego korektora.

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na porównanie płynów micelarnych :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje Kasiu:) Ładne zużycia, u mnie w tym miesiącu znowu marnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. A chcesz jakies probki które dostalas już? bo teraz tak na oko dałam rózne

    OdpowiedzUsuń