niedziela, 28 sierpnia 2011

prośba - proszę o pomoc

Hej hej :)

kupiłam dziś kupon na kilka złotych do wydania na stronie http://pl.strawberrynet.com/
od dawna znam tę stronę mimo że nic tam do tej pory nie kupiłam :)

i teraz nie wiem co sobie kupić ;)  nie mam nic upatrzonego co koniecznie bym chciała :)
zastanawiam się nad :
  • samoopalaczem 
  • balsamem brązującym
  • podkładem 
  • podkładem/pudrem mineralnym
  • pudrem np. w kompakcie
  • pielęgnacją twarzy ( żel, tonik, maska - kremu nie chcę :) )
  • pielęgnacją włosów
  • może lakier do paznokci ?
tylko nie wiem z jakich firm coś wybrać .. chciałabym coś sprawdzonego i dobrego :)
może wskażecie mi jakieś fajne kosmetyki które warto byłoby wypróbować ? :)

11 komentarzy:

  1. Hmmm... ja nigdy nie miałam nic tak drogiego - bo truskawka mimo, że tańsza to wciąż droga. Gdybym miała jednorazowo wydać pieniążki większe, pewnie kupiłabym coś co będzie dobrej jakości i będzie mi długo służyło, dlatego pewnie nie kupiłabym niczego do pielęgnacji. Może jakiś róż? Bronzer fajny?

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam w niezłej cenie tonik clarins wybielający, a czytałam kiedyś dość pozytywną recenzję. polecam Ci przed ostateczną decyzją sprawdzić ceny tych produktów na ebayu... na truskawce są często droższe i trzeba sprawdzać

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanów się czego Ci naprawde brakuje, albo jakiego produktu jeszcze szukasz typu może nie jesteś zadowolona z podkładu czy pudru... Jak już wybierzesz jeden typ to zabacz jakie sa i po ile na stronie a potem poczytaj recenzje na wizażu np.
    Tak to troche trudno doradzić... Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chyba wzięła coś do pielęgnacji włosów, bo to się zawsze przydaje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wzięłabym podkład lub puder - zawsze przyda się jakiś dodatkowy, a nuż okaże się, że pasuje Ci lepiej niż ten, którego używasz. A dobrze dobrany podkład/puder to skarb!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chcialabyś puder to z całego serca polecam ten
    http://pl.strawberrynet.com/makeup/l-oreal/?LineId=14241#14241
    puder sam w sobie świetny tylko pędzelek beznadziejny :)) i do tego w super cenie
    (ja kupowałam za 59 zł)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi ten puder ładnie matował cerę.
    Mogę Ci jeszcze polecić podkłady z Pupy,
    są bardzo dobre. Jeśli potrzebujesz matującego to ten : http://pl.strawberrynet.com/makeup/pupa/silk-touch-foundation-powder-effeci/115829/#DETAIL
    drogi , ale naprawde warto. Matował super, ale miał za mocne krycie jak dla mnie.
    Jeśli chodzi o włosy to polecam markę Goldwell.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się dzisiaj zastanawiałam nad tym kuponem ;) W końcu zrezygnowałam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Przemyśl co jest Ci potrzebne ... I wtedy kup :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam się, zaszalej z dobrym podkładem :)

    OdpowiedzUsuń