sobota, 6 sierpnia 2011

pytanie do was ;)

Hej hej ;)

mam dziś do was kilka pytań odnośnie produktów do twarzy ;)
i jej pielęgnacji :)

moja cera jest w strefie T tłusta ale też lubi się tam przesuszyć policzki mam normalne zimą jedynie się przesuszają.. mam pełno zaskórników i regularnie wyskakują mi niespodzianki.. również mam rozszerzone pory i nawet kilka wągrów na nosie się znajdzie ..

od dawna już zastanawiam się nad zmianą pielęgnacji ..
cały czas nie wiem co wybrać krążę między firmami La Roche-Posay , Avene, Vichy
chciałabym coś co dobrze ją oczyści nawilży zahamuje troszkę wydzielanie sebum i uwolni od zaskórników

i tu mam pytanie do was : co mi polecicie ? może czegoś używaliście i okazało się hitem?
potrzebuję całego zestawu ( żel do mycia, tonik, płyn micelarny i krem )

i może wiecie gdzie taki zestaw kupić najkorzystniej ?

czekam na wasze odpowiedzi :) z góry dziękuję ;*

12 komentarzy:

  1. U mnie cera T znormalizowała się po zastosowaniu zestawu: żel niebieski Lirene + tonik ogórkowy z Ziaji + niezapychający krem (dobrze znoszę glicerynę, parafina mnie za to zapycha, więc zwracam uwagę na to. dobrym kremem o prostym składzie zarówno bez gliceryny jak i parafiny o ile się nie mylę jest humektan - na lato super, na zimę to będzie z pewnością za mało). Micel nie wiem czy ma znaczenie... jeżeli nie tolerujesz parabenów to apteczne, jeżeli skład pod tym względem jest Ci obojętny to polecam Bourjois/Perfecta - nie zostawiają nic klejącego na buzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. z zelem do mycia buzi sie wstrzymaj, bo w mojej paczuszce cos znajdziesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ci proponuję pójść do apteki i spytać o próbki tych firm

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam na prawdę mnóstwo problemów z cerą, ale kiedy zaczęłam używać regularnie linii Nivea Visage to stopniowo problemy te przeszły. Teraz testuję inne produkty, ale generalnie moja cera dalej "trzyma poziom". Nie wiem zatem jak inni, ale ja zawsze będę polecać Niveę.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mogę od siebie polecić żel vichy normaderm..
    ale trzeba z nim uważać bo potrafi mocno wysuszyć skórę..

    OdpowiedzUsuń
  6. posiadam identyczny typ cery - i długo ją "katowałam" produktami z alkoholem bo myślałam że to pomoże. Jednak moja cera zaczęła się poprawiać gdy je odstawiłam całkowicie i zaczęłam stosować takie rzeczy:

    Rano: żel peelingujący z BeBeauty ( zielony), tonik ogórkowy Ziaja i do tego hydrożel nawilżający Olay

    A wieczorem : opcjonalnie mleczko do demakijaży Beauty różowe ( wygładające ), po tym myje twarz żelem micelarnym BeBeauty, po tym tonik Ziaja nagietkowy lub ogórkowy, i krem Perfecta ( Dax)Cera naczynkowa - krem do cery tłustej i mieszanej

    I dzięki temu widze dużą różnicę w wyglądzie cery :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja polecić mogę zestaw 3 kroków od Clinique. Ja stosuję "trójeczkę", ale Ty możesz "dwójeczkę"..

    OdpowiedzUsuń
  8. a masz namysli takie duze pod skorne bolace czy takie mniejsze prawie jak wagry

    OdpowiedzUsuń
  9. po 1 to moze byc uczuleniowe
    po 2 moze sprobuj uzywac czesciej bardzo delikatnego peelingu
    nie uzywaj toniku z alkoholem,a mi odziwo pomaga fakt ze mam podklad na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam strefę T niestety, choć nie jest tak bardzo widoczna, ale moja koleżanka boryka się ze sporym problemem. Póki co używa Vichy Purete Thermale do przemywania twarzy. Ale wiem, też że bardzo dobra jest Avene :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam cos takiego i bylo alergiczne i tez sie dalo wycisnac, nie wiem po kombinuj, aczkolwiek z takich seri to vichy normaderm albo LRP Effaclar

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasku, w Sephorze można spotkać ambasadorkę Clinique, nie dość, że szeczgółowo opowie Ci o programie 3 kroków, i dobierze odpowiedni zestaw, to jeszcze da na przetestowanie, wtedy ocenisz sama, dwójka nie wysusza na pewno, a na roszerzone pory działa najlepiej trójka. Płyn złuszczający przeciera się na twarzy tylko jeden razw tym samym miejscu, jesli o tym zapomnisz, możesz wysuszyć skórę.

    OdpowiedzUsuń