piątek, 5 sierpnia 2011

Rozdaniowo

Hej hej ;)

czy u was też jest taka piękna pogoda ?
ja bym chętnie się poopalała tak jest cieplutko niestety nie mam na to czasu..

póki co post na szybko o kilku rozdaniach :)
a pod wieczór jakaś recenzja ;D

mam kilka propozycji na recenzję piszcie co wolicie najpierw :)

bubel do demakijażu
coś z Lush
maska biovax


Rozdanie u Siulki
link do rozdania
co można wygrać :
rozdanie trwa do 8.08.2011


Rozdanie u Lakier po raz enty
link do rozdania
co można wygrać :
 rozdanie trwa do 4.09.2011


Rozdanie u Lady in Purplee
link do rozdania
co można wygrać :
 rozdanie trwa do 9.09.2011


Miłego dnia ! :)

4 komentarze:

  1. Jak o rozdaniach, to zapraszam również do mnie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że lush! Powodzenia w rozdaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wydaje mi się, że LUSH :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za notke :) A ja jestem za Biovaxem bo bardzo mnie ciekawi Twoja opinia o tej masce do farbowanych ;)

    OdpowiedzUsuń