czwartek, 18 sierpnia 2011

sukienka, paznokcie i kilka spraw

hej :)
post taki na szybko ponieważ zaraz idę robić pizze na kolacje ;)

kupiłam dziś świetną sukienkę za świetną cenę na wieszaku nie wygląda tak dobrze jak na ciele :)
dobrze się złożyło bo jutro idę na imprezę i akurat mam w co się ubrać :D
 wczoraj kupiłam też bloker z ziaji :) zaczynam go testować ponieważ mój antidral się skończył.. zobaczymy jak to będzie z tą ziają :)

podpisałam też kolejną współpracę z czego bardzo się cieszę :) ale o tym więcej jak dostanę paczuszkę ;)

jak możecie zauważyć przeniosłam zapowiedzi postów pod nagłówek bloga i do tego dodałam 2 których można spodziewać się w najbliższym czasie :) dziś planuję jeszcze jeden post odnośnie bronzera który uwielbiam :) a rozdanie Lush już w najbliższym tyg. bądźcie czujne bo będzie trwało bardzo krótko ;)

czas moje paznokcie wcześniej miałam takie

 a obecnie mam takie

jutro i tak je pomaluję inaczej żeby pasowały do sukienki :D
pomału sobie odrastają jak widać :) i narazie moje problemy nie wracają ;)

11 komentarzy:

  1. Ładne, naturalne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie pazurki wyglądają :) Ja teraz szukam bluzki ale takiej elegantszej troche luźnej, która by sie nadawała do wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka ma przepiękny kolor. :) Paznokcie - bardzo delikatny efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor sukienki cudowny, kocha się w takich :) mmmm pizza, ile to przyjemności uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzję blokera z ziaji z niecierpliwością!

    Co masz zrobione z paznokciami, że wyglądają na mocne i grube? Czy to zasługa jakiegoś żelu, lakieru hybrydowego?

    Pozdrawiam ciepło,
    H.

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda ze sei w niej nie pokazalas Nam ;)


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mogę przyłączyć się do kolacji ?
    he he :P

    Piękne pazurki <3

    OdpowiedzUsuń