poniedziałek, 29 sierpnia 2011

TAG : 10 Pytań kosmetycznych od Majorki

Hej ;)
Majorka już dość dawno mnie otagowała - dziękuję ;*
większość dziewczyn ten tag już zrobiła :)
czas na mnie ;)



1.Używasz kolorowych cieni do powiek,czy neutralnych?
raczej neutralne ale i kolor czasami się wkradnie :)
2.Co wolisz bardziej pomadkę czy błyszczyk?
ogólnie pomadki chociaż jeden ulubiony błyszczyk też mam
3.Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
i w drogich produktach zdarzają się buble a w tanich można znaleźć perełki więc trzeba szukać i drogie i tanie są dobre
4.Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
podoba mi się gdy ktoś ma zaznaczone nim policzki sama też używam i staram się robić to jak najlepiej .. to ważny element w makijażu
5.Jaki produkt jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę? 
korektor.. nie lubię mieć widocznych niespodzianek na twarzy...
6.Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
miałam i mam.. ciągle z tym walczę..
7.Używasz filtrów?
bardzo rzadko..
8.Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?
podkład
9.Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?
używam i to bardzo często
10.Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?
nie mam ulubionej

Taguję skromnie 3 osoby : 

1 komentarz:

  1. dzięki za otagowanie, zabieram się za odpowiedzi ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń