środa, 31 sierpnia 2011

Ulubieńcy miesiąca SIERPIEŃ

hej hej :)

sierpień dobiega końca ! czas na ulubieńców a zarazem odkrycia tego miesiąca ;)

Maseczka drożdżowa z firmy Soraya ( cena 3 zł - na zdjęciu jedna połówka )
jedna z lepiej oczyszczających moją twarz masek.. mimo że to jeszcze nie do końca to czego szukam to i tak bardzo ją polubiłam i będę do niej często wracać

Tusz Maybelline
jestem nim zachwycona świetnie rozdziela i pogrubia moje rzęsy
więcej w recenzji która pojawi się w piątek !

podkład mineralny
połączyłam dwa linen który był o wiele za jasny i golden medium który był o wiele za ciemny
nie była to proporcja 1:1 co prawda ale kolor wyszedł idealny na obecną porę dla mnie ;)
kryje co ma kryć nie tworzy maski
o minerałach planuję osobny post ale ciągle coś się do niego nie mogę zabrać :D

 błyszczyk z Bell
długo takiego szukałam w końcu znalazłam :) uwielbiam za wszystko i używam  praktycznie codziennie ! jego recenzja jest TU

to już tyle :) te 4 produkty urzekły mnie w miesiącu sierpniu :) 
jest co prawda o wiele więcej produktów których używałam non stop w tym miesiącu np. dobrze wam już znane pomadki Maybelline ( ich recenzja - KLIK ) , puder Maybelline czy zestaw 3 kroków z Clinique których recenzja niebawem..  ale co do niektórych mam mieszane uczucia a o innych już wspominałam w poprzednich ulubieńcach więc troszkę nie widzę sensu by się powtarzać :)

13 komentarzy:

  1. Czekam na szerszą recenzję tuszu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się czaję od dłuższego czasu na tę maskarę. Dziś co prawda znów kupiłam jakąś inną "na spróbowanie", ale jestem pewna, że w końcu będzie moja.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tę 'drożdżówkę' :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czekam na recenzję tuszu, bo opakowanie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zastanawiam się nad tym tuszem w cętki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam sobie ostatnio tę mascarę i też jestem z niej zadowolona :) W Schleckerze jest na nią promocja i kosztuje jedynie 19,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem bardzo ciekawa tuszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. musze w koncu wyprobowac ta maseczke drozdzowa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam właśnie niedawno tą maseczkę drożdżową i mam zamiar ją wypróbowac niedługo, więc się cieszę że mówisz że jest ok :D A nad ta mascarą też się zastanawiałam bo bardzo dużo osób mówiło że jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tym razem zaciekawilas mnie drożdzowa maseczką:)

    OdpowiedzUsuń