niedziela, 14 sierpnia 2011

zakupy :D

Hej
Wczoraj byłam na zakupach :) co nieco kupiłam :)
myślałam że kupię więcej ciuszków ale jakoś nic szczególnie nie przykuło mojej uwagi..
czekam na kolekcje jesienne .. szkoda że w H&M nie byłam widziałam w necie kilka świetnych ubrań ( w magnolii niestety jest w trakcie budowy )

długo też myślałam nad kolejnym zestawem z clinique jednak się nie zdecydowałam ..
muszę go jeszcze poużywać i wtedy zdecyduję czy kupić ;)

zaczynamy od butów :D
jedne na chłodniejsze dni do latania a drugie na wyjątkowe okazje ;)



z ubrań jedynie 2 bluzki ( 2 za 37 zł były ) i sweterek .. wszystko kupione w C&A

będąc w Factory podeszłam do wyspy inglota z zamiarem kupienia jakiegoś kolorowego cienia..
ponieważ kolorów brakuje w mojej kosmetyczce ;D
w oko wpadł mi niebieski matowy :) nie miałam jeszcze takiego w swojej kolekcji i pomyślałam że wezmę.. przy kasie okazało się że jest on o 50% przeceniony i zamiast 10 zł zapłaciłam 5 ;D

 makijaż z tym cieniem pokażę wam jeszcze dziś ! jestem nim oczarowana ale o tym później :)


to już wszystko co kupiłam :)
miłego wieczoru życzę ;) ja zmykam na kolację ;)
a później przyszykuję troszkę postów dla was ;)

13 komentarzy:

  1. świetne buciki!:) Kolor cienia faktycznie interesujący- też używam zbyt mało kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że w magnoli będzie h&m, właśnie tego sklepu mi tam brakowało:)
    Czekam na makijarz.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zakupy:) Ja wlasnie czaje sie na jakies przecenione wklady w Inglocie ,musze chyba poprostu pytac o przecenione kolory bo nigdy ich nie widze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba mam ten sam kolorek :D
    też przeceniony był :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne butki, zwłaszcza te "do latania". :) Cień też super. Z niebieskim jest zawsze ten problem, że boję się, że makijaż nim wykonany będzie wyglądał jak te upiorne mejkapy z lat 80tych, brr... Z Twoim odcieniem nie ma obaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakupy udane widze :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez miałam kupic te trampki ;>

    OdpowiedzUsuń