wtorek, 2 sierpnia 2011

zakupy i makijaż

Hej hej :)

dziś będąc na zakupach trafiłam na kilka rzeczy z Essence gdzie u mnie nie ma ani szafy ani nic..pierwszy raz coś takiego się stało.. jakoś przypadkiem znalazły się w sklepie.. były to cienie w kremie ( szt. 3 ... dwie wzięłam ja a jedną moja przyjaciółka ) 2 lakiery - żółte ( już się rozwarstwiały więc nie brałam.. ) i 3 cienie prasowane ( wzięłam jeden )

każdy cień kosztował 2 zł więc wyniosło mnie to 6 zł a zapowiadają się bardzo fajnie ;)
zrobiłam też makijaż później z użyciem cienia metal glam creamy eyeshadow  - 04 glam it up





na ustach pomadka z Maybelline

11 komentarzy:

  1. ja w nieco innym temacie - piękne ząbki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupki wyglądają świetnie! Zwłaszcza cienie w kremie. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu jak Ty ślicznie i promiennie wyglądasz :D :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygladasz:) A ten brązowy cień w kremie mam, nawet go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam Cię za tą kreskę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że trafię kiedyś na równie atrakcyjną cenowo wyprzedaż Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz super!:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż bardzo pasuje do Ciebie:D jesteś śliczną blondynką:))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne kolczyki i zdjęcia te z kolczykiem i z pomadka przy ustach

    OdpowiedzUsuń