czwartek, 25 sierpnia 2011

zakupy i paczka

Hej :)
ostatnio pełno paczek dostaję ;)
dziś przyszła do mnie wymiankowa paczka od Oli to już nasza 2 wymiana ;)
pomału szykuje się 3 :D
ile skarbów dostałam.. szok !!
dziękuję kochana :* :* :*







kupiłam dziś też błyszczyk z Bell.. długo szukałam takiego koloru
spontanicznie pod wieczór wybrałam się do Wrocławia dzisiaj :)
kupiłam paletkę na 2 kwadratowe cienie i paletkę na 5 okrągłych do tego dokupiłam 1 okrągły cień oznaczony czerwoną kropką pokażę go jak będę mieć lepsze światło
teraz moja paletka 3 czeka na zapełnienie ;d


lakier i bluzkę

i to już wszystko :)

15 komentarzy:

  1. fajne rzeczy, mierzyłam tą bluzkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli ogólnie miałaś bardzo udany dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęściara, tyle nowych rzeczy do testowania :D Uwielbiam tą ksiązke :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor błyszczyka jest bardzo ładny, ciekawe czy ma brokat...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdobycze:) Ale za mną chodzą te potrojne cienie z Inglota...:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy. Bardzo lubię możliwość samodzielnego tworzenia paletek. :) Też już od jakiegoś czasu planuję sobie taką skompletować, ale niestety nie można mieć wszystkiego (naraz).

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa tych potrójnych cieni z inglota :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, gratuluję zdobyczy!

    Dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam tą książkę i film zresztą też :)
    a bluzka pochodzi z jakiego sklepu? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem tych bibułek matujących z vibo zastanawiam się nad ich zakupem

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo fajnych rzeczy :) błyszczyk Bell ma śliczny kolorek :)
    Nie pozostaje nic innego jak czekam na jakąś recenzje :))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. slicynz ten blzsycyzk !Ł=

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń