czwartek, 11 sierpnia 2011

zakupy, makijaż i takie tam

Hej !

miałam z rana wrzucić wam post o Lush-u jednak milion innych rzeczy spadło mi na głowę ;) ;D
miałam dziś pierwszą jazdę L przeżywałam bardzo mimo że jechać już umiałam dzięki Tacie i Skarbowi :)
nie chwaląc się :P poszło mi dobrze zebrałam pochwały i się cieszę ;D
rodzice pojechali dziś do Wrocławia tak marudziłam o Clinique że zaszli do Douglas-a i mi kupili ten mały zestaw ;) jak się sprawdzi ( w sensie że mnie nie uczuli i nie spowoduje większego wysypu pryszczy ) w sobotę jak pojedziemy na zakupy kupię jeszcze jeden :)

także Lush będzie z rana :)
pokażę wam teraz moje dzisiejsze nabytki

wczoraj malowałam też przyjaciółkę :) pokażę wam co mi wyszło :) ja byłam zadowolona z makijażu :)
co o nim myślicie ?






12 komentarzy:

  1. Sklejone rzęsy :(
    Ale ładnie po za tym.

    OdpowiedzUsuń
  2. no niestety tak wyszło że są sklejone.. :)
    mi i tak się podobają jej mega długie rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardziej sie opalaca kupic duzy zestaw clinique ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Halo, jestem bardzo ciekawa opinii o zestawie Clinique 3 :) Sama ostatnio kupiłam nr 2 i powiem szczerze, że długo gdybałam który będzie dla mnie lepszy (2 czy 3), jednak uległam słabszemu ;). Niestety powoli wrażenie, że może jest dla mnie za słaby, moja skóra taaak okropnie się tłuści ostatnio :( Także będę wyczekiwać jakichś wstępnych ocen z Twojej strony. Pozdrawiam serdecznie i dołączam do obserwacji :)

    PS. bardzo ładny makijaż na fotkach

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje :*

    Makijaz bardzo fajny lubie takie makijazyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny delikatny makijaż !Takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie Ci wyszło :) To może mnie też kiedyś pomalujesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje:* Z chęcia się jednak poddam, dawno nikt mnie nie malował, wiec bedziesz mogla tez na mnie poćwiczyc :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaz mi sie podoba, a co do wysypu moze tak byc poniewaz moze z nim byc tak jak z effaclarem najpierw wysyp potem poprawa

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ten makijaż. Takie podkreślenie bez makijażu. :) Super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dzisiaj miałam moją pierwszą jazdę i całą noc z nerwów nie spałam :P haha :)
    Makijaż bardzo ładny i naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne zakupy. Śliczny makijaż. :D

    OdpowiedzUsuń