poniedziałek, 12 września 2011

kilka informacji

Hej ;)

od soboty wieczorem choruję jak się okazało na zatoki..
zwolnienie ze szkoły mam na cały tydzień..
gdy poczuję się troszkę lepiej będę pisać recenzje ;)
a mam kilka fajnych recenzji przygotowanych :) mam nadzieję że was zaciekawią ;)

paczki z nagrodami z konkursów fimo i lush zostaną wysłane na początku następnego tygodnia !
przepraszam że musicie tyle czekać ;) miałam wysłać dziś ale nie dałam rady zamiast na pocztę poszłam do lekarza..

co do konkursu Maybelline myślę że wszystko będzie planowo :)

Miłego wieczora życzę ;)

16 komentarzy:

  1. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej zdrowiej słonko szybciutko

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrowiej szybciutko. : D pij dużo ciepłego rosołu - naprawdę pomaga. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej teraz a nie myśl o paczkach ;) Czekam na Twój powrót i recenzje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie konkurs:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/09/konkurs-cienie-sensique-oriental-dream.html
    Do wygrania cienie do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrowka zycze :) bolace zatoki to paskudna sprawa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Otagowałam Cię: http://aleetzya.blogspot.com/2011/09/tag-letni-projekt-denko.html Jeśli masz ochotę, zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem możliwe, bo pędzelek z zakrętką jest dosyć krótki i trochę mi to przeszkadza ;)

    OdpowiedzUsuń