niedziela, 18 września 2011

paznokcie - uzupełnienie

Hej hej :)

troszkę mnie tu nie było ostatnio..
wróciłam do szkoły moje zatoki mają się już lepiej ;)
mam sporo rzeczy do nadrobienia w szkole jak i recenzji na blogu :)


paczki z fimo i lush wyślę jutro !!!

w czwartek koleżanka uzupełniła mi paznokcie, skróciła je troszkę i nastąpiła mała zmiana wzoru
odrost ma 1,5 tyg. ( są to moje naturalki za żelowane )


już niedługo będzie mogły podziwiać moje własne prace bo zamówiłam sobie żele i będę robić sobie sama znowu :)

już wkrótce wyniki rozdania Maybelline !!

10 komentarzy:

  1. hmmm... ich wady chyba sama zauważyłaś patrząc na zdjęcia :)dlatego nieszczególnie mi się podobają :) ale trening czyni mistrza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. HaloGosza oczywiście że wiem co jest źle zrobione ale to nie ja je wykonałam więc nie mam co się czepiać :) jak to mówią darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajniutkie, ale ja jednak wolę naturalne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paznokcie wyglądają bardzo ładnie , naturalnie i estetycznie naprawdę bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja też broń boże się nie czepiam , zwracam tylko uwagę bo nic o tym nie wspomniałaś w notce ale fakt dobre przysłowie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oszalałabym jakbym miała chodzić z takim odrostem albo uzupełniać co trochę :p

    OdpowiedzUsuń
  7. ta budowa i płaska linia uśmiechu....;/

    OdpowiedzUsuń