środa, 14 września 2011

peeling Balea

Hej :)

przyszedł czas na recenzję bardzo dobrego peelingu z firmy Balea dostępnej w Niemczech w drogerii DM
peeling ten dostałam w wymiance z Martą :*
  • zapach : pięknie pachnie cytrusami
  • drobinki  : co prawda są delikatne i malutkie ale porządnie ścierają ... ma w sobie też granulki które dla mnie nic nie robią tylko tyle że wyglądają ;D
  • wydajność : tak jak każdego peelingu u mnie ;) jeszcze gdzieś z połowa go jest a używam co 2-3 dni na całe ciało
  • skóra po nim : miękka wygładzona bardzo przyjemna w dotyku
  • pojemność : 200ml 
  • cena : nie znam :)



produkt bardzo fajny :) ale z pewnością u nas w pl można znaleźć podobne ;)

7 komentarzy:

  1. ja najbardziej lubię domowy peeling kawowy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi zapachniało cytrusami. : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze go nie używałam, ale cieszę się że jednak dobry jest, zapach mnie skusił i tyle :D Czyli taki w sumie będzie dla mnie do niemal codziennego użytku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę nie robiłaś nigdy?:P Oooo to polecam w końcu wypróbować :) Przesyłam przepis :)

    http://www.w-spodnicy.pl/Tekst/Uroda-domowe-sposoby/527831,1,Peeling-kawowy--domowy-peeling-kawowy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wypróbuję bo nie mam dostępu :(

    OdpowiedzUsuń