środa, 28 września 2011

swatche, zakupy i paznokcie

Hej hej :)
ale długo mnie tu nie było :)
wynikło kilka spraw przez które miałam bardzo mało czasu na cokolwiek :)
wracam do was i mam przygotowane już kilka postów :)
m.in. ulubieńcy , denko i parę recenzji

zacznę może od swatch-y
najpierw lakier który kupiłam ostatnio - nosiłam go przez cały ostatni tydzień (trzyma się tak ok. 3-4 dni )
i cień Inglot, który jest świetny

 co kupiłam ostatnio ? a niewiele bo staram się w sumie ograniczyć z zakupami bo w sobotę jadę na wielkie zakupy mam nadzieję że znajdę sporo fajnych rzeczy a i kilka kosmetyków uda mi się kupić ;)


prezent na dzień chłopaka - nie pokażę niestety co w środku bo zobaczy i niespodzianki nie będzie :)
przyszło też moje zamówienie z Truskawki

na koniec moje paznokcie obecne :)
zdjęłam jakiś czas temu już żele używałam odżywek i były w całkiem fajnej formie niestety wf sprawił że 3 połamałam aż do macierzy .. resztę musiałam spiłować i wczoraj za żelowałam ponownie niech sobie rosną spokojnie :)
uwielbiam ten kolor brokatu i koniecznie jak cały pazurek jest nim obsypany.. uwielbiam to jak się mieni :)


Dobrej Nocy :) :)
jutro ulubieńcy września :)

8 komentarzy:

  1. Co to za lakier na pierwszym zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że wróciłaś bo już miałam pisać do Ciebie i Cie ochrzaniać :D Cudny ten cień! muszę go sobie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekny jest lakier z pierwszego zdj. Jaka to firma i kolor? Zapraszam na http://sillvvia-paznokcie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne paznokcie. Możesz powiedzieć co to za lakierek zeswatchowany na 1 zdjęciu? Bo kolor mnie kompletnie zauroczył. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Doszedł tamten mail co wysłałam ci jakiś czas temu

    OdpowiedzUsuń