środa, 21 września 2011

zakupy

Hej hej :)
dziś pokażę wam zakupy z ostatniego i obecnego tyg. :)

avon
w tym zapachu zakochałam się od pierwszego powąchania kartki
jest to nowość z tej serii również lubię 2 pozostałe ale ten najbardziej :)
 lakier metaliczny
długo szukałam właśnie takiego aż znalazłam

 cień z inglota
piękny kolor taka śliwka lekko w brąz wchodząca

 bransoletka :)
pasuje mi do kolczyków a że była w promocji i kosztowała 8 zł grzechem było nie skorzystać :D
 szampon bo mój obecny się pomału kończy :)


i to wszystko :)
a co wy ostatnio kupiłyście ? :) trafiłyście na fajne promocje ?

12 komentarzy:

  1. zostałaś otagowana więcej na :
    http://wikax333.blogspot.com/2011/09/tag-must-have-od-majorki.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier wygląda fajnie :) Pokaż Go na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio kupiłam ten sam szampon razem z odzywka w promocji za 6 zł! :) niedługo będę testować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery i cień mają cudne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję, ze wkrótce pojawią się pomalowane pazurki tym lakierem - ja ma odwyk ale oko pocieszyć przecież mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za fimo, właśnie do mnie doszły ;) Śliczne są te kwiatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie doszła do mnie przesyłka :) Dziękuję bardzo :))

    :**

    OdpowiedzUsuń