wtorek, 4 października 2011

kolejne zakupy

hej hej :)
i znów nie pisałam przez tydzień.. ehh.. za dużo rzeczy na głowie mam ostatnio i na wszystko brakuje mi czasu :)

może zacznę od tego że rodzice byli przez tydzień na majorce
(wszystkie obowiązki domowe spadły na mnie.. przez to też nie miałam czasu na bloga )
przywieźli mi kilka drobiazgów m.in. koszulkę , moje ulubione perfumy, owocowe gumy których u nas nie widzieli :D , pomarańcze i jakieś wyroby cukiernicze czekolady i ciastka
pokażę wam jedynie perfumy bo koszulka się pierze a reszta na dole w kuchni jest :D

w sobotę byłam na zakupach z chłopakiem :)
kupiłam białą zwykłą bluzeczkę na krótki rękaw bez napisów pod sweterki :)
i gryzaczek dla dzidziusia bo szliśmy w odwiedziny
a resztę drobiazgów macie na zdjęciach ( chyba o niczym nie zapomniałam )
ogólnie nie poszalałam.. nic mi w oko nie wpadło ciekawego..




byłam wczoraj na regulacji brwi u kosmetyczki zrobiła mi woskiem na gorąco i jestem zadowolona :) spokój będę mieć na dłuższy czas :) dałam też się namówić na maskę z algami .. efekt na buzi po niej no rewelacja buzia była mięciutka i bardzo gładka .. do tego troszkę zasuszyła mi pryszcze i zlikwidowała zaczerwienienia :) po maseczce miałam jeszcze 3 minutowy zabieg jakimiś prądami :) czuję że częściej będę chodzić na te maseczki i może skuszę się na inne zabiegi :)

miłego dnia :)
ja biorę się za lekcje później będę robić zapiekankę z ziemniaczków :)
a wieczorem dodam projekt Denko :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajne rzeczy. Szkoda, że u mnie w H&M nie widać tych maseczek do twarzy, bo z chęcią bym wypróbowała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że moi rodzice tak nie przywożą mi już rzeczy z podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te perfumki ładne! poobserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie czekam na Denko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj znać jak się pedzelek sprawuje ;)

    OdpowiedzUsuń