wtorek, 4 października 2011

Projekt DENKO

Hej hej :)
pokażę wam co udało mi się zużyć w miesiącu Wrześniu :)
ja jestem zadowolona :)
szkoda tylko że balsamów do ciała zużyć coś nie mogę i kolorówka tak ciężko mi idzie ;)

całość :
a teraz wszystko po kolei  :
 perfumy
 zmywacze do paznokci
 szampony, płyn micelarny, dezodorant i płyn do demakijażu oczu
 próbki kremów i żeli do twarzy oraz maseczka
 maski i odżywki do włosów
 krem do rąk
chusteczki do demakijażu
to już wszystko :)
Piszcie jak Wam idzie zużywanie produktów ?

Dobrej nocy ;)

17 komentarzy:

  1. zapraszam na swojego bloga .. proszę o przeczytanie tej notki, to dla mnie bardzo ważne...http://lubiemamby.blogspot.com/2011/10/prosba.html ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. no dużo dużo tego chodz ja zawsze muszę mieć wiele perfum pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. mi z kolorówką też idzie ciężko... balsamow też pozbyć się nie mogę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. no piękne u Ciebie te zużycia, motywujesz kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też miałam ten szampon z Garniera, szkoda że ja nie umiem tak zużywać, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też uskuteczniam projekt denko. Niedługo się przeprowadzam, a tu tyle kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mail wysłany ;) Gratuluje, ja chyba nigdy takiego wyniku w Denku nie osiągne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zużycia, gratuluję. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. sporo tego. :) jesteś zadowolona z suchego szamponu? też go mam, użyłam tylko raz, ale jakiś rewelacji nie zauważyłam..

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześc ;) Przepraszam, że piszę Ci w notce, ale nie wiem, czy doszedł do Ciebie mój mail z adresem z rozadania? :) Z pocztą różnie bywa, wiec nie wiem :p

    ps. uwielbiam Biovax ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. och kiepsko, nawet bardzo kiepsko mi idzie zużywanie kosmetyków zwłaszcza balsamów do ciała i kremów do twarzy. Bo co się uprę że muszę coś wykończyć to przybywa nowa próbka lub jakiś pełnowymiarowy produkt

    kosmetykoholizm.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń