wtorek, 11 października 2011

Sephora - Instatnt Moisturizer

Hej hej :)

dziś mam dla was recenzję kremu do twarzy marki Sephora :)
krem ten pierwszy raz dostałam jako próbki w sephorze
zużyłam spodobał mi się i długo się nad nim zastanawiałam :) pisałam nawet o tym tutaj
kiedy go kupiłam nie pamiętam a postów zakupowych było już tyle że znaleźć nie mogę :)
z pewnością było to już kilka miesięcy temu :)


Creme Legere Tres Hydratante - Instant Moisturizer

tak wygląda opakowanie :


opis ze strony Sephory :

Nasz najlepszy przyjaciel ponieważ:
- Nie zatyka porów, nie zawiera substancji oleistych, testowany dermatologicznie, odpowiedni dla
wszystkich rodzajów skóry, nawet wrażliwej. Zawiera HydroSenn+TM , ultranawilżający składnik pochodzenia roślinnego, bardziej skuteczny niż kwas hialuronowy, który                  zapewnia natychmiastowe i długofalowe działanie. Zawiera podkreślające efekt odbijające światło pigmenty oraz antyoksydanty, które zapobiegają powstawaniu pierwszych oznak starzenia
Dostępny w dwóch pojemnościach:
50 ml - 59
30 ml - 29 zł
 
Ja mam ten krem o pojemności 30 ml ze względu na opakowanie :)

Co o nim sądzę :
  • jest lekki ale też nie jakiś wodnisty
  • szybko się wchłania twarz nie jest po nim taka nieprzyjemna lepiąca jak po co niektórych kremach
  • nie zostawia tłustego filmu
  • bardzo wydajny
  • cena przystępna
  • bardzo fajne opakowanie ( nie przepadam za słoiczkami a wersja 50 ml właśnie jest w słoiczku więc pewnie znów kupie 30 :p )
  • podkład na nim ani razu mi się nie zważył :) ostatnio używam tylko korektora i pudru i też jest wszystko ok :)
  • nie zapycha
  • nie świece się po nim jakoś szczególnie mocniej a cerę mam mieszaną
  • fajnie nawilża a nie natłuszcza tak jak większość
  • ma prześliczny zapach - bardzo intensywny , nie umiem go jakoś szczególnie opisać.. mi się podoba :)
i na sam koniec zdjęcie przedstawiające krem i jego konsystencję :
Ja osobiście polecam :) u mnie sprawdził się bardzo dobrze polubiłam go i będę do niego wracać chyba że znajdę jeszcze lepszy :) na początek poproście o próbki w Sephorze ja tak robiłam kilka razy :) i w końcu przekonałam się do tego kremu i kupiłam 30ml opakowanie :)

10 komentarzy:

  1. hmm ta mniejsza pojemnosc mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za recenzje :) własnie szukam dobrego kremu więc chyba się na niego skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam teraz na dzień Flawless Moisturizing Lotion SPF 15 i bardzo jestem zadowolona. Na Instatnt Moisturizer pewnie też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnością poproszę o próbki. Właśnie takiego kremu potrzebuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ubolewam, że sephory u mnie nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na mojego nowego bloga: http://lilianaablog.blogspot.com/ :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałaś otagowana http://beautywizaz.blogspot.com/2011/10/zostaam-nominowana-przez-blizniaczki09.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam o nim, właśnie tak się zastanawiam czy by np, od niego nie zacząć...

    OdpowiedzUsuń