poniedziałek, 17 października 2011

zakupy :)

Hej hej :)
długo mnie tu nie było ale jest kilka powodów :)
szkoła oraz przygotowania do imprezy która będzie w sobotę jakieś zdjęcia myślę że wam pokażę :)
jutro ważny dla mnie dzień w końcu stanę się pełnoletnia będzie też torcik i najbliższa rodzina :)

mam dla was zbiór tego co kupiłam przez ostatnie 2 tyg.
staram się oszczędzać ostatnio i średnio mi to wychodzi :D raczej nic nie kupuję co jest mi nie potrzebne dopiero jak coś zużyję to kupuję dopiero nowe ;)

Inglot : korektor


Avon : pomadka ( perfect peach ) i próbka podkładu



Biedronka :
szampon i płyn do demkijażu

i to już wszystko :)
napiszę może jeszcze dziś co myślę o kuli do kąpieli bo właśnie planuje ją wykorzystać :)

18 komentarzy:

  1. zakupy fajne, ale chyba najbardziej moją wagę przykuły Twoje paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja takze, posiadam tn lakier do paznokci z efetkem luszczenia sie, ale kompozycja pod spodem taka kolorowa wyglada super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pazurki :) Zakupy też super :) szczególnie pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladny odcien pomadki, brzoskwinki zawsze lubie tkakie:) Ciekawi mnie tez korektor z Inglota. Kule z biedronki chcialam kupic ale nie załapała sie niestety:(

    Wszystkiego najlepszego z okazji jutrzejszych urodzin:))):****

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę kupić tą kulę do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się pomadka, ma bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne pazurki i daj znać jak się szminka sprawuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam tą pomadkę i jestem zadowolona :)
    szampon z Ziaji kupiłam aloesowy testuję :) bardzo mi odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo jakie fajne paznokcie! :) Wszystkie naj z okazji urodzin!:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kule do kapieli są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A co to za pomadeczka? Tej wersji szamponu z Ziaji jeszcze nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego! :)
    Też ostatnio coś mało kupuję. : D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy blog!Dodaje do obserwowanych!Zapraszam do mnie na małe rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. mega fajne paznokcie, napisz jak je zrobiłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. cześć , od dawna czytam i ogladam twojego bloga i dla tego zaaszam do zabawy - zotałas otagowana http://reni-ferek.blogspot.com/2011/10/dzisiaj-co-otagowana-dziekuje.html

    byc moze wezmiesz udział byc moze nie.
    Wyróznienie dla Ciebie bo lubie b. Twojego Bloga:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sto lat :):* Witam w gronie "dorosłych" :D
    hahahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawi mnie ten płyn do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń