wtorek, 8 listopada 2011

Catrice - 060 Bloody Mary To Go

Hej hej ;)

dziś mam dla was przepiękny lakier z Catrice
jest to taka krwista czerwień bardzo żywa :)
nr tak jak w tytule 060 Bloody Mary To Go
rzadko noszę czerwienie na paznokciach ale dla tego lakieru robię wyjątek, strasznie mi się podoba :)


na paznokciach mam uwaga 1 warstwę
nie odpryskuje .. jedynie delikatnie ściera się na końcach
pięknie się trzyma już 3 dzień :)
ładnie się błyszczy - top jest tu zbędny
nie robi smug i nie ma bąbelków na paznokciach
wykończenie ma kremowe :)
konsystencja rzadka ale dobrze się nim maluje nic nie spływa
pędzelek szeroki ale ja takie lubię :)





Dobrej Nocy :)

14 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda, nie ma to jak klasyczna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny i wow to jedna warstwa:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze uwielbiałam czerwony kolor na paznokciach, ale teraz jakoś odeszłam od niego i stawiam na inne kolory.

    Tak to jest z tymi wishlistami, mam nadzieję że kilka się spełni do świąt :D (sukienka i doczepy, gumowe loki), a z butami zawsze tak było, że jak miałam pieniążki to nie było rozmiaru...

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie krwiste czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To takie gumowe sprężynki w które szydłem przeciąga się kosmyk włosów i one potem przybierają kształt tej sprężynki. Bardzo fajny wynalazek, bo nie potrzeba żadnego źródła ciepła do uformowania fajnej fryzury. Nazywają się Magic Leverag, ale łatwiejsze jest "gumowe loki" xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też dużo szybciej rosną, kiedyś tak wolno a teraz... po miesiącu miałam duży odrost a czegoś takiego dawno u mnie nie było :D
    chyba popadłam przez to w olejomanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwony zawsze wygląda pięknie na paznokciach, tak kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super kryje jak na warstwę:) na zdjęciach ma bardzo ładny, malinowy odcień. Podoba a mi się.

    OdpowiedzUsuń