poniedziałek, 28 listopada 2011

chwilowa przerwa ?

Hej dziewczyny :*

ostatnio sporo czasu mnie tu nie było :)
doba jest dla mnie chyba za krótka..

w poprzednim tygodniu były próbne matury
w tym i następnym jest pełno sprawdzianów bo półrocze się już kończy nam pomału..
a do tego zapisałam się do fitness klubu i mam karnet na 3 miesiące :)
narazie byłam 2 razy w sobotę i dzisiaj jutro też planuje iść póki co bardzo mi się podoba ;)
o ile czas mi pozwoli chciałabym chodzić tam nawet 6 razy w tyg

Mam do was pytanie :)
Co kupujecie najbliższym na mikołaja i na święta ? :)

jutro ważny dzień :) notka mam nadzieję też się pojawi :)
mam dziś jeszcze chwilę więc pewnie napiszę kilka recenzji żeby później szybciutko wam coś ciekawego bądź i mniej ciekawego wstawić :)

dostałam kolejną przesyłkę od KKCenterHK
a do tego mam dla was kod rabatowy ;)
ale o tym będzie w innym poście ;)

przyszło też do mnie małe zamówienie z Avonu które postaram się wam jutro pokazać ;)
pokażę wam też co udało mi się zużyć w listopadzie :) tym razem troszkę tego jest :)

2 komentarze:

  1. Czekam na notki ;)
    Ja kupuje jakiś ciepły szalik lubemu lub porządny portfel, bo nie moge patrzyć na to co on ma :D Dodatkowo myślę nad pojechanym krawatem z napisem kochany chłopak czy coś w stylu ;) Rodzinie to jeszcze nie myślałam dokładnie, ale dziadkom na bank porządną dużą patelnie, bo babcia wiecznie na swoją narzeka :D Może mało świątecznie ale będzie bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę że nei tylko mi brakuje czasu xD

    A co ty nato zeby nasze paczuski wyslac jakoś troche przed świętami? albo juz po tym calym zamieszaniu

    OdpowiedzUsuń