poniedziałek, 21 listopada 2011

lakier Mariza - idealny na jesień

Hej hej :)

ale dawno mnie tu nie było :)
dużo miałam na głowie ;)

dziś zdałam teorie z prawka (już państwowy)
 :D cieszę się jak nie wiem.. strasznie się bałam :D
przede mną jeszcze jazda w grudniu :)

Dziś pokażę wam lakier do paznokci :) który skradł moje serce jesienią i idealnie pasuje do jednego z moich sweterków co będziecie mogły zobaczyć na zdjęciach ;)
czuć w powietrzu już mocno zimę ale że śniegu jeszcze nie ma używam do woli jesiennych kolorów :)

Cena lakieru to 3,90 za 5ml
trwałość przeciętna ok. 4 dni
końcówki się ścierają jakoś po 2 dniach ale delikatnie
pędzelek ma mały ale dobrze się nim nakłada
nie smuży :)

zdjęcie z lampą ( kolor przekłamany troszkę )
rzeczywisty kolor lakieru

w delikatnym słońcu
z lampą

18 komentarzy:

  1. trochę pomarańcz, trochę koral, dla mnie bomba! :) kurcze nie miałam okazji w ogóle spróbować Marizy..

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny odcień, a poza tym masz sliczny kształt płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek :) Ostatnio kupiłam leginsy w tym kolorze ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. O, ja mam cos podobnego teraz na swoich paznokciach :) jutro zrobię zdjęcia :) i porównam :D
    A co do prawka to ja za tydzień mam już drugie podejście do jazdy i ciągle o tym myśle :P Mówią, że pomaga podejście olewcze, jak wypróbuję to powiem czy działa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, taki kameleon- raz bardziej różowy, a innym razem pomarańczowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze styczności z tej firmą. Podoba mi się w wersji koralowej.. szkoda że to pomarańcz. Poza tym masz bardzo ładne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje! lakier podobuje mi się, ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no śliczny kolorek...podoba mi się i ten szalik ładnie się komponują paznokietki z szalem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z obu olejków co ostatnio kupiłam jestem bardzo zadowolona :) Mogę zrobić za jakiś czas posta o nich jeśli chcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede wszystkim gratulacje:)))!

    A lakier fajny, na kazdym zdjęciu w sumie inaczej wygląda:D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kolor! ostatnio bardzo takie lubie :)

    OdpowiedzUsuń