sobota, 12 listopada 2011

paznokcie i zakupy

hej hej :)
jak mija wam długi weekend ?
mi nawet dobrze :)
zimno się na dworze zrobiło i to że świeci słońce nie wiele daje przy lodowatym wietrze :)

do czerwonych paznokci z ostatniej notki dodałam brokat :)


a kupiłam ostatnio sobie
mleczko i gumki do włosów ( za 3 zł mam 24 szt. i o dziwo nie są jakieś byle jakie )
gazetka do poczytania
i mariza :) już się nie mogę doczekać kolejnego katalogu


zaraz uciekam do chłopaka :)
a wam życzę miłego dnia :)

12 komentarzy:

  1. proste, ale efektownie pomalowane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biała herbatka na cerze mieszanej do tlustej sprawdza się bardzo dobrze

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi próbka białej herbaty w ogóle nie podeszła. Jeżeli miał matować to na mojej skórze w ogóle tego nie widziałam.

    A katalog jest nowy, ale to tylko dodatek świąteczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lakier czewony bomba, mam taki sam z avonu a juz myslalam ze to ten:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetni lakier! i masz bardzo ładne paznokietki ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten po lewej stronie lakier jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny efekt użyskałaś na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Nowe Cosmo, jutro lecę do kiosku. :)

    OdpowiedzUsuń